Sjeeezus, availability expected 15 dec. 2009
Mijn verjaardag, HET LOT, HET LOT, gasgasgas:satisfie:
@Mesaman: Je hebt duidelijk nog niet veel van bucket gehoord.
Printable View
Vind het wel wat hebben. is het iets voor mijzelf? Nee, zeker niet, te wit, te steriel, maar hey, het is dan ook niet mijn signaturemodel.
Wat me wel opvalt is dat wanneer Gibson met iets nieuws komt, iedereen daarover valt, of het nu dat Robot idee is of de Darkfire....ik vind dat geniaal, misschien niet voor nu, maar wel voor de toekomst op een moment dat het beter werkt, kleiner kan en noem maar op.
Maar Gibson moet voor de meesten maar conservatief blijven en hetzelfde kunstje doen wat ze al jaaaaaaren doen. Voor die klanten kun je volgens mij altijd wel terecht bij Gibson, en ik juich het wel toe dat ze af en toe eens uit de band sprngen, hoe moet je anders ontwikkelen?
Als sig vind ik de witte LP van buckethead goed gekozen. helemaal insync met zijn image. Het gitaarspel van buckethead is onwerelds straf. jammer dat ie met zijn masker het circusgehalte , kijk wat ik kan, nog es in de verf zet. Ik laat 'm nog wat dollen in het jeugdcircuit en binnen 10 jaar, als ik ie zijn emmer beu is, zal ik 'm graag opnieuw beluisteren :)
Tegen die tijd staat ie wellicht alweer in een luier......je weet maar nooit met die Yanks!:eek:
Als iemand al 22 albums heeft uitgebracht reken ik hem al niet meer tot het "jeugdcircuit" hoor :)
Tot voor kort had ik ook nog nooit van Buckethead gehoord, dacht eerst dat het net zo geflipte clown was als die gasten van Slipknot ofzo. Ik ken nog steeds niet veel van zijn werk, maar van wat ik op Youtube heb gezien ben ik wel onder de indruk, ook al ligt zijn muziek mij niet echt..
Deze signature vind ik best gaaf eigenlijk, alleen die rode knoppen zijn wat overdone naar mijn smaak.
wat ik wil zeggen, is dat enkel jonge mensen iemand serieus nemen die altijd een masker moet, laat ik verwijzen naar Sinterklaas bv :)
no seriously, alle respect voor zijn kunnen, maar zijn muziek (en zijn persoon) zijn me te koud. Geef me dan maar Kiss ... :)
ook sinterklaas vind ik eng!!!!
ik ben voor een boycot van mannen met veel haar en maskers!!!:blast:
Ach, er zijn al heel lang muzikanten geweest die hun gezicht lang niet lieten zien of het steeds met make-up veranderden:
David Bowie, Alice Cooper, Kiss, Spliff (geniale begeleiders van de vroege Nina Hagen), Slipknot;
Spinal Tap (met pruiken), Slash (die is alleen maar een pruik, plus een bucket).
Die Finnen die toen het songfestival hebben gewonnen :seriousf:
Marilyn Manson.
Hier en daar niet de minsten.
Binnen de kortste tijd vraag ik me wel af hoe die gast er uitziet. Ik denk dat dat zijn bedoeling is.
Of hij is een ...
PS:
Billy Gibbons, met muts en baard.
... een zij.
En je vergeet Michael Jackson.
The Tubes :cheerup:
het zou michael J wel kunnen zijn,want volgens mij is hij niet dood en heeft hij heel veel kunnen oefenen na de beat it solo.ik snap dat hij zich er toen voor schaamde en E v H de schuld in de gimpies schoof.maar dat hij zn dood in scene heeft gezet en toch weer wil optreden moest hij wat verzinnen.ik zie geen 1 reden dat hij het niet is!
nou jullie het zo zeggen...... B'head heeft wel een gezicht van blank Plastic....tsjaaa duidelijker kun je het niet hebben toch??:soul: