SOUND SHOP AMSTELVEEN
DIRK WITTE
WAVE WORLD
feedback is een soort makro
Printable View
SOUND SHOP AMSTELVEEN
DIRK WITTE
WAVE WORLD
feedback is een soort makro
Ik weet niet, ze krijgen in ieder geval de 55 watter binnen, ik wil sowieso de 100 dus ik moet nog even geduld hebben, maar een indruk krijg ik dus binnenkort! hou je op de hoogte...Citaat:
Trouwens Jimi,ik zit met smart te wachten op de Sukkelhead. Duurt wel lang trouwens en de midicontroller sturen ze na,of niet???
Rivera is erg goed,kwa afwerking en sound.Wordt errug onderschat!
Oke, dan wacht ik effe op je mening. Je woont immers dichter bij Feedback dan ik.
Ik wil die 55 watter, 100 watt zet ik toch niet voluit.Ik ben al zo doof! He,wat zeg je??
En nog effe de spaarcentjes bij elkaar rapen he! Ik ben benieuwd hoe die footcontroller eruit gaat zien. Tot horens...
die vht eindtrap die zie echt nergens ,die pitbull(de top) heb ik zien staan bij kees dee.
rivera is ook erg oke.
zelf hou ik niet zo van die high gain amps.
ik zelf heb oa die huges en knetter duo amp(top) gehad de voorloper er van ,wel goed ding maar toch weg gedaan(je verliest er wel dik op)
In z-limburg is stalmeijer dus kloten, walkers musical supplies is nog klotener, deze vent lult uit zn nek zoals niemand ooit gedaan heeft, kan zelf helemaal geen muziek maken en weet er zip vanaf..
Guus arons een bovenste beste kerel die daar staat, maar veel te eenzijdig..
Ga naar Roermond..reijnen..daar staan gasten die er echt iets vanaf weten...oude sjit en nieuwe poep, ze weten t allemaal..
We hebben in Nederland weinig topmerken.
In de USA en Duitsland doen de veel met
Bogner,Egnator,Diezel,VHT,Matchless (BadCat) etc.
Als je mij vraagt om een Diezel dan verwijs ik je naar de locale Texaco tankstation.
En ze moeten erg goed klinken, net als die prijs die ze ervoor vragen.
Wel jammer eigenlijk!
soldano hoort daar ook bij,zie je ook niet erg veel.
ook goed spul
Klopt,maar die zie je hier al vaker dan die andere merken die ik noemde.
Spanjaard in Alkmaar is daar importeur van en had er laatst 3 Soldano toppen staan.
2 HotRod 50's voor 2999,- meende ik (eentje met snakeskin en een 3 kanaals top voor 8000,- Is een koopje toch????
Om het nog maar niet over hun 19" Caswell Preamp te praten en de SLO100. Gaat al snel richting de 10.000 tot 12.000
Daarvoor koop je in Roemenie een hele fabriek met research afdeling en ontwerp je je eigen: SOLMESARIVERA 10 kanaals buizentop.
die hotrod is niet echt wat ,je moet die super 100watt toppen hebben die beginnen bij ƒ6000,00 and rissing.
die preamp is wel cool om te zien ja
k'heb niet echt ervaring met Soldano.
Ze zien er wel stoer uit.Maar daar gaat het niet om.
Zijn ook alleen maar de profs. die erop spelen.
Dat nieuwe pedaal al gezien van hun:
Supercharger! Ook zo'n stoer ding!
soldano zijn het beste te vergelijken met marshalls maar dan met klasse a elektorinca.
dus met andere woorden veel beter kun je niet krijgen.
Ja dat wist ik wel,soort super Marshalls,ik bedoelde dat ik er zelf nog niet op heb gespeeld. Ik heb ze wel eens gehoord.
Allman Brothers spelen er ook op, net als Clapton.Wie heeft er eigenlijk niet op gespeeld, Luke en VanHalen ook al.
Wat dacht je van Dumble amps, Kendrick.....
Is er in Nederland trouwens al een zaak die Andreas sharks verkoopt?
Bijzondere dingen zijn dat man, kijk maar eens op http://www.andreasguitars.com... erg bijzondere gitaren.
souman in wezep ben ik erg tevreden over.
goede service's ik krijg vaak plectrums en snaarwinders en troep mee.
ook krijg je vaak korting. het zijn wat onbekende gitaarmerken maar zeker wel goed.
Ik heb heel goede ervaringen met Guus Arons in Heerlen, leuke behulpzame mensen en een prima service.
Minder goede ervaringen met Daan Smit in Maastricht, verkocht mij zonder blikken of blozen een gitaar van 275 euro voor 495 euro en begon ook nog tegen te sputteren toen ik er mee terugging, met veel moeite mijn geld teruggekregen.
Heb nog eens e.e.a. gechekt maar mijns insziens zijn veel gitaren daar met de natte vinger geprijst, daar zien ze me niet meer terug.
Mvgr. Dirk Jan :B
Goede ervaringen: Deze winkel en deze ook
Iemand ervaring met winkels in de provincie Antwerpen (België)?
Muziek+Visie Antwerpen (Stijfselrui)
Keymusic St.Niklaas (Ankerstraat)
Strings & Things op 't Zuid
En minder goede ervaring:
Beatshop zijstraat van de Melkmarkt
P&R Guitar Gallery dat is in Merksem, hebben er amper iets en als ze het hebben is het extreem duur. En recht daarover heb je muziek winkel Amadeus Mozart.
Feedback Rotterdam; enorme toko waar je eigenlijk alleen wat moet kopen als je al weet wat je wilt hebben. Tref je de verkeerde medewerker dan ga je je geheid enorm irriteren. Al sta je zo ongeveer op de balie, dan nog blijft de knurft in kwestie verveeld naar zijn kompjoeterschermpje kijken. Let wel ik zeg de verkeerde, want er lopen er ook een paar rond die je echt wel willen helpen. Helaas weet ik zo gauw de naam niet, maar er is er een op de gitaarafdeling die me toch heel netjes heeft geholpen (en zowat zijn nek brak toen hij een gitaarkoffer van een onmogelijke plaats moest pakken). Ook het indo type met lang haar (niet die zwans die op de drumafdeling staat te....tsja wat doet ie eigenlijk) is er een die je goed kan hebben. Kortom je moet wel assertief zijn wil je er beweging in krijgen.
Wel leuk natuurlijk dat je zo ongeveer alles zomaar van de muur kunt rukken om op te pielen. Wat dan wel weer een enorm aantal gitaren zonder switchknoppen en andere knopsels oplevert. Sommige mensen jatten idd alles wat los en vast zit, jammer is dat.
Promusicstore is ook een goeie winkel. Sympathieke gasten, alle tijd om wat uit te proberen. Ook belangrijk; ze nemen de telefoon op. Alleen als je via hun webshop wat bestelt is het niet van voor 16.00 besteld, de volgende dag in huis.
Peter Verspuy als laatste; volgepropte toko met erg veel lefty spul, veel budget crap maar wel heel veel verschillende muziekinstrumenten. Helaas veel Stagg. Personeel is niet altijd terzake kundig. Valt met Peter zelf wel wat te sjacheren als je het rëëel houdt. Ook hier testcabines. Minder relaxed dan bij Feedback (doe je wel je jas uit, speel je niet te hard etc) maar goed dat valt wel mee. Qua prijzen wel te doen, qua service weet ik niet, nog geen gebruik van moeten maken. Je wordt er wel netjes geholpen.
Qua buitenland; Musik Produktiv vind ik zelf top. Goed bereikbaar, Jos wentink reageert snel en terzake op mails, en ze leveren goed en snel.
R&G Sound in steenwijk...Helemaal Top!
importeren vanuit engeland en zijn daarom een stuk goedkoper als de rest (mijn buizentop was 100,- euro goedkoper dan de rest van nederland).
Heerlijke koffie en aardige kerel.
Ze hebben veel midden segment spul maar ze kunnen alles bestellen voor je.
Je kan er zelfs buiten sluitingstijden terecht,komen speciaal voor jou terug die mensen.
Ik ben erg tevreden over die winkel.
http://i244.photobucket.com/albums/g...oly/heilig.gif
Dirk heijne Krommenie top zaak neemt alle tijd voor je je kan alles proberen en hij probeert je niets aan te smeren.Als jij een gitaar wil van 500 pleurie komt hij met een goedkoper en beter alternatief.(tenzij jij persee die ene gitaar wil natuurlijk)
Ik heb mijn gitr gekocht in Groningen bij Tonika, maar vond de aftersales erg slecht.
Ik koop nu alleen nog bij Westerhaven in Groningen, aardige gasten en een supergoede reparatie afdeling.
ik ga altijd naar Vox Humana in Vlaardingen.
het lijkt er alleen op dat ik ergens anders moet gaan
kijken want af en toe is het wel heel erg duur daaro...:dontgeti:
Harmen Corner in Volendam. Niet helemaal muziekwinkel, verkoopt ook cd's, kantoorspullen etc.. Goede service, je wordt goed geholpen. Ook lekker dicht bij huis voor me.
Rockpalace Den-Haag!!! Relaxte winkel!:hippie:
dikke vette +1 voor reijnen.
alles klopt gewoon.
Ik was altijd te spreken over nederland muziek in Almere.
Maar vorige week een kabel voor me gitaar gekocht en een adapter voor mijn effecten pedaal, heb ze even in de verpakking laten zitten, blijkt me pedaal stuk te zijn dus aan die 2 dingen had ik dus niks meer.
Het was binnen 7 dagen en ze waren in de verpakking blijven zitten maar ik mocht niet me geld terug, alleen een tegoedbon...
Ik vond dit echt naaierij, zeker omdat je er gewoon vanuit gaat dat je dingen terug kunt brengen?
Niet echt klantvriendelijk in mijn ogen, wat is jullie mening hierover?
Jullie gaan lachen maar, Feedback Eindhoven!
Ik heb daar een hele goeie band met die gasten, ze hebben goeie spullen (groot assortiment!!), de meeste hebben verstand van zaken (bij die andere blijf ik weg) ze zijn goedkoop en ze nemen de tijd voor je.
We-music is inderdaad persoonlijker, en je mag er binnen roken :P Maar wat ik vaak jammer vind is dat ze niet de spullen hebben waar ik naar opzoek ben, die ze dan vaak bij de Feedback wel hebben. Ik vind het niet erg als er een alternatief geboden word, maar soms kom ik ook om gewoon bijvoorbeeld een specifiek pedaaltje te testen.
Ik kom regelmatig in Wezep bij Souman :D
hoewel Oostendorp familie is kom ik daar dus never :D...
heerlijk service en op akoestisch gebied veel!!! Geen Martins (is dan ook wel absolute top), maar L'arrivee,, Godin enzo...
Electrisch hebben ze ook wel leuke gitaren, maar ze hebben eigenlijk geen A merken als PRS, Gibson, Fender... Da's 't grote nadeel!!!
maar verder hebben ze daar er gewoon verstand van, behulpzaam, kopje koffie, korting... en owh jah, ze hebben dan geen A-merken, ze hebben wel goede gitaren staan van Blade enzo, gunstiger prijs/kwaliteit verhaal!
Echt een topzaak!
't Is een winkel, geen bibliotheek. Koop is koop, dat is in de wet geregeld. Alleen bij koop op afstand en bij colportage bestaat er het recht om de koop eenzijdig te ontbinden binnen een bepaalde termijn.
In een winkel gekochte spullen terugbrengen is dus een gunst, geen recht. natuurlijk kan een winkel wel besluiten om de spullen terug te nemen en geld te retourneren, maar het hoeft niet.
Maar je kan twijfelen over de service-gerichtheid in bovenstaand verhaal, dat wel.
Hey, heeft iemand ervaring met Keymusic in Herentals? De winkel is net open en ik wil vandaag gaan kijken. Is iemand hier al eens gaan kijken de voorbije week?
Je mag natuurlijk altijd mee gaan kijken deze namiddag.
:soinnocent::ok:
Sticks 'n Strings in Venlo is ook wel een goede zaak.
Daarin tegen is Hans van Bree in Venray (lb) 3x niks.
Voordat de deur achter je dicht is gevallen staat die kerel al in je portemonnee te kwijlen.
En advies?
Volgens mij kan die dat woord nog niet eens spellen.
Hey, heeft iemand ervaring met Keymusic in Herentals? De winkel is net open en ik wil vandaag gaan kijken. Is iemand hier al eens gaan kijken de voorbije week?
Je mag natuurlijk altijd mee gaan kijken deze namiddag
Ze hadden best leuk materiaal , ik werd alleen bediend door een norse gast...
In de omgeving Nijmegen vind ik Stockenhof in Beek het best.
Een klantvriendelijke winkel waar de eigenaar (volgens mij is hij dat iig) bijna altijd achter de balie staat. Ik ken eerlijk gezegd geen andere muziekwinkel waar dingen aansmeren vrijwel niet op de agenda staat... en waar niet snel moeilijk wordt gedaan over bonnetjes. Nadeel (voor gitaristen dan) is dat de winkel vrij klein is en er een groot deel is besteed aan drums (de eigenaar is ook drummer volgens mij, vandaar)
Groot voordeel is trouwens een goede gitaarbouwer en iemand met verstand van buizenversterkers voor al je reparaties/aanpassingen. Maar naast een mooie collectie oude gibsons/fenders/etc. en zelfs een catalyst sinds kort zag ik, staan er vooral gitaren die prijs/kwaliteit gunstig zijn. Al met al gewoon een eerlijke winkel, met goed personeel!
Van de verdere winkels hier in de omgeving ken ik Eigenhuijsen (enigszins buiten het centrum) en Schreeven (in het centrum, plein '44) het best.
Van de 2 scoort de eerste bij mij iets beter vanwege het grotere aanbod, maar qua sfeer vind ik het minder. Heb altijd het idee dat ik er iets niet moet vertrouwen... maar kan liggen aan het feit dat een gitaar van mij daar (binnen de garantieperiode) belabberd is gerepareerd. En sinds kort mag je volgens mij niet eens meer op eigen houtje de winkel door... (of ligt dat aan mijn uitstraling?)
Schreeven had heel aardig personeel, maar vind ik nu minder. Kan ik op zich wel begrijpen wanneer je in het centrum zit en iedere idioot naar binnen loopt en je hanteert daarnaast de hoge prijzen die bij de locatie horen. Wel een behoorlijk aanbod voor de ruimte die ze hebben en het is duidelijk ingedeeld... maar er ligt ook weer veel meuk.
Van de winkels die ik ken kom/kwam ik hier het vaakst, over anderen kan ik (nog) geen mening vormen omdat dat misschien te veel van het moment afhangt.
Ik ben het met je eens. De klant kan ver gaan op het gebied van service verwachten, maar zoiets als dit is volgens mij overdreven. Natuurlijk kun je vragen of ze de producten terug willen nemen, maar de verkoper móet niks. Als er nou iets met die adapter of kabel aan de hand was..
Mijn voorkeur voor gitaarwinkels gaat wel uit naar vox humana voor grote aankopen/deskundig advies over vanalles en nog wat, kleinere gitaaraccessoires koop ik liever bij de feedback mede doordat ze daar gewoon een gorte assortiment hebben van alles. Kennis van zaken zal me dan een worst wezen, als ze het maar kunnen afrekenen! :cheer: