Kusje? :)
Review volgt als ik 'm binnen heb! :sssh:
Printable View
Ach, nu weet ik elk geval wie z'n huis ik moet hebben :D.
Zeg even wanneer je langs gaat om zijn gezicht te verbouwen dan kom ik wel mee en pak ik een biertje uit yasser zijn koelkast en ga ik eens lekker bitchfight kijken. :hippie:
Nee zo ben ik niet, ik gun anderen soms ook iets. :dontgeti:
Ik kan nooit met Lex vechten, als ik 'm zie wil ik 'm alleen maar knuffelen!! :cheerup:
(sorry Lex, bij de volgende ontmoeting haal ik een lekker gerstenatje voor je!)
Denk eraan, Yasser heeft een persoonlijke bodyguard.
:angry:
:hippie:
Oe, tegen Gio kan ik niet veel doen ben ik bang :D
@Hoofd, is goed joh, zolang je dat ding maar wijs gebruikt! ;)
Ik geloof dat ik net een Ibanez RC-99 heb gekocht.:chicken: Sorry Rick!
Haha boeiuh, laat al een vibe bouwen:D!!! Have fun bro!
Goed topic dit, leuk idee!
Ja, wanneer niet dan?
Oh Yorrick zei al zoiets, maar ik was niet zeker.
Als die van jou nou ff snel klaar is kom ik hem wel testen :D.
Zo snel zal die er ook niet zijn he Lex. Eens ik alles besteld heb duurt het meestal nog enkele weken alvorens alles er is.
En zo'n vibe steken wel de nodige uurtjes werk in ...
't is trouwens Yorick, 1 R ;)
Rustig aan joh! Heb nu toch geen centjes:D
Haha, ok dan. Ik laat je waarschijnlijk morgenavond nog meer concreets weten.
Momenteel zijn er toch nog 2 delays besteld en ben ik nog voor mezelf bezig met wat pedaaltjes.
:(
ben al maanden op zoek naar een PH99 maar zit momenteel gvd zonder centen vanwege een verhuizing... man oh man, ik zie wel dat er al 130 is geboden.. 125 vind ik realistischer
Er staat nu ook een HWA Miami Fuzz op marktplaats! Misschien leuk.
Die T-Rex Reptile die erop staat is ook super trouwens! ;)
Oh nee, dat is spam!
Nehh, als ik een HWA koop, dan moet 't een nieuwe zijn!
Ik vind dit maar een kut-topic.
Begin ik zelf dit topic, omdat ik iemand anders wat gun, en ik zelf geen geld heb...
Komen d'r nu ineens allemaal gave dingen voorbij!
Mijn geld is er nog steeds niet, en ik gun het jullie nog steeds, maar al wel iets minder.... :D
Pedalpower 2
HWA fuzz
Hehehe, tja de openingstip over die iba's stond eerst in het 2e hands tips topic in gitaren. Toen de tip verwijderd, want wellicht wilde het zelf wel even proberen..
Toen bedacht ik me dat 150 e voor een RC-99 niet echt verstandig is op het moment, vervolgens dit topic maar geopend :D
Maar euh... welke Tone Press? Ik heb geen Tone Press gezien op marktplaats hoor! :roll:
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/ar...410-thumb1.jpg
"Tone Press? Nooooooooit gezien!"
er staat ook een ouwe Ibanez AD-9 op marktplaats, tenminste gisteren nog wel:
klik!
Nice Jeroentje!
Ik wou even dit topic bedanken!
Gister die Miami Fuzz opgepikt, vandaag met de band getest....en hij is lekker! :D
Zonder dit topic had ik hem waarschijnlijk gemist.
Top! Gefeliciteerd, daar doen we het voor :)
Deze vind ik tamelijk onzinnig: klikkerdeklik
Alsof iemand zin heeft om 2000+ euro neer te leggen voor de T.C. Electronic reeks. Je moet maar net fan zijn van alle pedalen..
Van deze Korg delay heb ik geen idee of ze goed zijn, de prijs is echter niet hoog.
Verder staat deze Boss CE-1 ook nog op marktplaats. Niet mooi, prijs is misschien een tikkie te hoog, maar ik heb ze voor meer zien gaan en voor wie er écht eentje wil..
haha, die was mij ook al opgevallen. :o
Met die 2000 euries zou ik wel iets anders aanschaffen!
Dit is wel interessant: Klikkerdeklik.
Een boss CE-2, met een PSA adapter. Ietwat typische combinatie, want volgens mij draaien die dingen normaal gesproken op een ACA adapter. Volgens mij doen oudere bossjes het alleen goed (inclusief led enzo) met een PSA adapter als je ze aan een daisychain hangt met minstens een ander pedaal.
Dit topic helpt niet echt Nielsje! Ik ben nu al overboden!! ;)
ha, grapjas :D
Moet je ook wel een serieus bod uitbrengen...
Voor 15 euro mag je m'n boss adapter + daisy wel hebben hoor..
Of doe je het voor dat pendaaltje?
Er komen binnenkort ook nog wat van mijn pedaaltjes online te staan, want met die amp die ik nu heb, is het meeste overbodig geworden.
Op marktplaats een mooie Boss SE-50 voor 95 euro in Lelystad. Beetje geragd maar lijkt me een mooie prijs. Misschien koop ik 'm zelf wel, maar ik weet niet of ie beter is dan m'n TC G-Major.
Geen idee of het wat is, maar wellicht voor de knutselaars onder ons wat?
http://link.marktplaats.nl/222889967
Deze is ook niet overdreven duur lijkt me, toch?:
http://link.marktplaats.nl/224325904
Hoppa, voor de liefhebber.
Pedaltrain II (prima prijs): klikkerdeklik (Damn, zie net dat er ook geruild mag worden voor een Junior.. en die heb ik.. )
EHX Micro POG (wel een beetje duur..): klikkerdeklik
Ibanez CF7: klikkerdeklik Of je hem goed vindt of niet, voor het geld hoef je het niet te laten..
http://link.marktplaats.nl/225529580
Komt niet vaak voorbij!!!!!