ey kan er een slotje op dit homotopic?
Printable View
ey kan er een slotje op dit homotopic?
Mooi, dan open je een forum in dialect. Hier snapt men er in ieder geval geen hol van.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Wat mij betreft had een dergelijk topic niet eens hoevenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
worden geopend maar om een streektaal te koppelen aan een sexuele
geaardheid gaat mij wat ver.
Het was vanaf de openingspost al duidelijk dat de topicstarter niet echt een
serieus lid van dit forum zou worden..
Wat ik dan niet begrijp is dat wanneer iemand dus plat praat als reaktie zoals
ik dat deed en dit dan duidelijk sarcastisch bedoelde dat er dan direkt
gescholden moet worden. Sarcasme is heel wat anders dan domweg met
woorden beginnen te gooien als sterf, homo, flikker of kutdialect. Maar ja dat
zal wel gewenning zijn en dus niet te stoppen. Dat is geen gemis van mijn
kant in ieder geval.
@ drap.
Je bent niet verplicht het te lezen, tenminste; er zijn geen
invloeden van buitenaf die jou dit opleggen. Misschien dat er enige uit angst
gevormde dwangmatigheid in jou zit...Die is tegenwoordig heel goed te
onderdrukken hoor :D
Mocht bovenstaande niet geheel duidelijk zijn of ruimte bieden aan eigen
interpretatie, het dient gelezen te worden met een zoete klank gehuld in
slagroom met een kersje er op. :hippie:
goed gezegd :hippie:
Hier kan ik mie helemoal in vind'n.
Tho en Drap beginnen mij toch zo af en toe behoorlijk te irriteren hoor.
Off Topic heeft waarschijnlijk een slechte invloed op ze?! ;)
Aan de andere kant: ze doet mà!
Citaat:
Gozer.. flikker op met je schijnheilige gelul en stel je verder niet aan.Citaat:
Maar Thomas, hoe respéctloos!
*huil*
Slotje dan maar? Of een ban voor alle dialectici hier.
haha :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Voor mij dat niet zo nodig hoor dat platte. Gewoon abn is prima. Shijnheilig ben ik al helemaal niet.
Heb ook geen last machteloosheid zodat ik moet uitwijken naar domweg schelden. En dan zou ik een boer zijn....
Sommigen zijn gewoon zielig, heel zielig. Heel stoer vanachter een toetsenbord lopen schelden. In het echt zijn het kleine jongetjes met snotneuzen.
Wie de schoen past vriend.
Citaat:
:seriousf:
Weet je wat pas zielig is? Zo lopen janken op een FORUM notabene. Blijf je vooral kapot ergeren! :D
:cheerup: :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Word wel heel veel gekut op het forum de laatste tijd, jammer
Citaat:
jep.... :satisfie:Citaat:
Citaat:
:seriousf: De tranen lopen me over de wangen...
Hier ga ik heus geen nachtrust voor missen.
Dat anderen dit misschien hebben ala, ik kom ook niet
in het of topic gedeelte.
En WTF je hebt gelijk nog ook, 't is maar'n forum
een plekkien umme met andrn geliekgezind'n te proatn euver
gitoar'n.
Foei willem af ksssst in de mand :hippie:
maar niet op de man spelen ok?
:sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Gvd zo makkelijk ga je je er niet vanaf maken, je ontneemt me wel heel makkelijk de lol zo....
oeoeoeoeoeoeoeoeoe.... luiaarrd :mad:
:D
Nou heerlijk dat macwilliams het toch fijn weet te spelen! :D cheers.
Maar ontopic: wat een kuttopic :sneaky:
Ik had je graag ongelijk willen geven maCitaat:
ar ik vond het zelf eigenlijk ook maar een
walgelijk misbaksel van een topic. Mijn eerste post was ook sarcstisch.
ja toch? En dan moet er natuurlijk even gekloot worden. Gelukkig dat het sarcastisch was, ik schrok al van dat correcte gelul :eek:Citaat:
Dat is zo iets als advocaat voor de duivel spelen. Daar krijg je mensen mee op de kast. Soms heel leuk om te doen vind ik. Je moet wel van nature een klootzak zijn. Ik heb lang genoeg geprobeerd het niet te zijn maar het is sterker dan ikzelf.Citaat:
I'm an asshole. And proud of it!!
Bij tijd en wijle ben ik heel aangenaam gezelschap. Meestal slaap ik dan.
En ik meen het van die gooise R. Dat is helemaal triest om te horen.
Als iedereen zich zo irriteert kan er ook gewoon gerapporteerd worden.
Het schelden mag best een tandje minder, het is nog steeds niet zo dat de grofste bek wint. Dit is geen wedstrijdje vuilbekkerij, dat doe je maar lekker op MSN of in de kroeg.
En Tho, vragen om slotjes of zoals in een ander topic om een ban: begint behoorlijk irritant te worden. Kap daarmee.
Pardon? Wat begint behoorlijk irritant te worden. Ik doe dat één keer man. Bovendien; Ik blijf verdomme niet rapporteren, dat heb ik al 2 keer gedaan van dit topic.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
En er word niet op je rapportages gereageerd omdat ik geen reden zie om dit topic te sluiten, behalve het gezeik van vooral jou gebeurt er namelijk niks noemenswaardigs fouts in dit topic.
Want wat kan jou het schelen dat er hier een aantal mensen het leuk vinden om tegen elkaar in dialect te praten, nota bene in iemands eigen voorstel topic, hoeveel last heb je daar nou eigenlijk echt van?
Netjes, dat je niet even reageert. En morgen is het weer zeiken over dat het forum vervuild is.
Zoveel zeik ik trouwens ook niet hoor
Even een kleine opsomming van je posts in dit topci, just to be an asshole:
Citaat:
23-08-2008 01:45 Tho wat is dit voor 'n fucking clownstopic??
Gisteren 00:07 Tho ey kan er een slotje op dit homotopic?
Gisteren 16:56 Tho Gozer.. flikker op met je schijnheilige gelul en stel je verder niet aan.
Gisteren 18:22 Tho :seriousf: Weet je wat pas zielig is? Zo lopen janken op een FORUM notabene. Blijf je vooral kapot ergeren! :D
Gisteren 23:34 Tho Nou heerlijk dat macwilliams het toch fijn weet te spelen! :D cheers. Maar ontopic: wat een kuttopic :sneaky:
Nee hoor, je zeikt niet......sorry dat ik dit zo publiekelijk doe, maar wat mij betreft zit jij vooral gewoon fout.
mwah, okey, je hebt gelijk.
ok :)
leuk verhaal op mijn "stel je voor" topic...
:chicken: :zz:
haha ik vind het echt even grappig hoe mensen zich hierover kunnen opwinden!!:D
ik krijg zin om mijn haarlemse hurrrr op te zetten. op naar de polobahrhrhrhrr
Dit zijn wel de meest grappige topics ja, net als in een kroeg waar je tegen zo'n halfdronken stamgast aanloopt om te pissen.
Soms heb je gelijk een knal te pakken.... :(
Meestal levert het gewoon een grappig incidentje op zoals nu ... goh, wat ben ik nu weer aan het bazelen.... ohnieda
Ik heb wel spijt dat ik me nog nooit heb voorgesteld.... :chicken:
beter laat dan nooit :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Hoe leuk je je eigen dialect ook vind dit is een openbaar forum waar iedereen zich kan aanmelden. Heb dan tenminste het fatsoen in je eigenwijze donder en post in algemeen beschaafd nederlands. En daar valt die msn troep ook niet onder. Stel je eens in de plaats van een dislect, woordblinde en je bent gitarist die informatie nodig heeft...juist, dat is dan toch volkomen kut als je dat allemaal moet ontcyferen?
En fredjuh,
Als je zo gaat posten is het net alsof je toetsenboard naar de kloten is :D
Succes & sterkte met de logopedie :seriousf:
Ach, zo af en toe moet kunnen vind ik.Citaat:
Laat die eigenwijze donder nou zo af en toe 's lekker eigenwijs wezen!
Tja het is niks als nostalgie. Tukkers vinden het geweldig om plat te praten en vinden het meestal nog grappig ook. Ze snappen ook niet dat het een van de lelijkste zo niet het lelijkste dialect is wat er bestaat. Komen jullie ooit weleens buiten Twente? Dat zou je eens moeten doen, dan kom je er namelijk achter dat andere mensen ook heel veel plezier aan twents beleven. Vooral het uitlachen van mensen die dit spreken. Een leuk voorbeeldje van zo'n uit de klei getrokken boerenpummel met het IQ van een visstick is Erik Hulzebos, "you know i'm saying" ?!
Ik ben zelf op jonge leeftijd in twente komen wonen en erger me nog steeds groen en geel aan deze Neandertalerstaal. Alsof er een heel gedeelte van de evolutie over is geslagen. Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Mac Williams.
Hmmmpf, 'k vind je post erg denigrerend en negatief.
Misschien kun je "ons tukkers" een klein beetje meer in onze waarde laten?.
Wij gaan toch ook niet zitten roepen dat "de Hollanders" (Hagenezen, Gooise "R" en dat soort lui) achterlijk zijn?!
Ik bedoel, je hebt grappig en je hebt "grappig" maar dit is zeker niet leuk. :mad: :angry: :stop:
Het is jammer dat een figuur als Hulzebos of hoe die gast ook maar mag heten, "ons tukkers" voor paal zet en dat we, omdat o.a. het westen zich graag onder het genot van liters bier, de handen op de veel te dikke buik slaat van het lachen vanwege zo'n circus-act, direct met hem vergeleken en beoordeeld moeten worden.
Trouwens, hij haalt , heel slim, wel z'n centjes uit o.a. het westen vandaan.
Tukkers liekt wel dom moar dat bunt ze nie!
Trouwens, ik betwijfel het of tukkers het wel zo leuk vinden om voor tukker uitgemaakt te worden.
Volgens mij is het van oorsprong een scheldwoord:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tukker
Ik voel me ook geen "tukker" maar iemand die het wel leuk vind om af en toe onder elkaar 's lekker te teuten.
Dat dat dan in het dialect gaat, à lá, boeien!
Nog één dingetje: jij mag het Twentse dialect niet mooi vinden maar daar denken hele volksstammen anders over hoor.
Heb jij ook zo'n hekel aan die R die word uitgesproken alsof ze een hete aardappel in de strot hebben? Vroeger was alles beter, toen sprak alleen barry hughes alsof hij op een gezwollen eikel lag te sabbelen terwijl hij zelf een drol probeerde uit te persen.
Van de week moest ik op een school aan de slag in heerlen en tot mijn verbazing hoorde ik een jongetje met een limburgse tongval praten over patas, doekoes en wat niet meer in het antiliaans. En bovendien met een "aihrrrwww" van heb ik jou daar. En dan straks de leeraar de schuld geven.
Praat maar gewoon dan klink je al gek genoeg.
Citaat:
UUt ANUSfoort??
Denigrerend mag het klinken maar helaas is dat mijn mening. Het is niet mijn bedoeling om mensen (of jou) voor het hoofd te stoten, maar dat neemt niet weg dat ik mijn mening mag hebben. Dat er hele volksstammen zouden zijn die het Twentse dialect mooi vinden lijkt me al helemaal niet juist. Sterker nog, ik merk godzijdank dat er steeds meer mensen in Twente ABN praten en tot inkeer komen. :-)
Iedereen moet kunnen zeggen en praten zoals ie wil ook al is het onwijs lelijk of weird. (vrijheid van meningsuiting). Maarrrrrrrrr, doe dat aub achter gesloten deuren zodat ik deze oerkreten niet aan hoef te horen. Iedereen laat ook vast weleens een boer, maar dat doe je ook niet op straat. (Thank you)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Nou, je stoot me dus wel voor het hoofd met zulke opmerkingen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
Als jij een boer laten vergelijkt met plat praten.
Iedereen heeft recht op een mening, helemaal mee eens maar dat kun je ook wel wat genuanceerder brengen.
Misschien zelfs wat minder denigrerend.
Bovendien als jij je zo ergert aan dat platproat'n dan heb jij een probleem, niet "wij".
Dat "we" ABN praten doen we puur omdat we dat zo geleerd hebben.
Het Twentse dialect is echt een streektaal en leer je niet op school zoals de Friesen Fries leren.
De meeste Twentenaren kunnen perfect ABN. Er zit alleen een, in jou ogen, lelijk accent aan, kunnen wij echt niet helpen hoor.
Advies: try to live with it. Thank you.
Nog een laatste dingetje: sinds wanneer is iemand of een groep mensen beledigen een mening?
Mod edit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN
Dit is echt hilarisch!