België ga ik zowiezo, moet wel naar school als de ticketverkoop start maar dat boeit niet dan ga ik gwn nie :D
Printable View
België ga ik zowiezo, moet wel naar school als de ticketverkoop start maar dat boeit niet dan ga ik gwn nie :D
ja dat is rock n roll !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Als je Coordinator vraagt waar je was zeg je gewoon:
Ik was naar AC/DC iets waar de ''rock'' bands van tegenwoordig nooit aan zouden kunnne tippen. 8-)
Zit al op de hogeschool dus ben niet verplicht om naar de les te gaan hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NightFox
Maar heb al wel een niet te beste naam bij één van docenten waar ik de les van ga missen :hippie: .
Pff, hoop gewoon dat ik een ticket kan bemachtigen
Je kan altijd zeggen dat de trein platten band had (heb ik eens een keer gehoord :D)
dat wordt wekker zetten. Nog nooit over internet kaartjes gekocht... en zeker niet met zo'n haast. Wat is handig?
geweldig dat ze komen. Alleen is 1 gig nogal weinig. Als ze er 2 doen raken ze toch echt wel allebei uitverkocht... Iemand een idee wat de support act is?
Voor AC/DC begrippen is de Ahoy klein, natuurlijk is dat een grote zaal. Als je ziet hoe de kaarten de deur uitvliegen voor AC/DC's "black ice" tour verwondert het me dat ze voornamelijk in zalen spelen met een capaciteit van 13.000-18.000. Ik verwacht dat ze, net als op de SUL tour nog terugkomen voor stadionoptredens, laten in 2009 of misschien 2010
Ik heb ze in 2000 in de Flanders Expo in Gent gezien, beste optreden dat ik ooit gezien heb van AC/DC. Triest dieptepunt was toen dat er iemand tijdens de show overleden is, achterover van de tribune op het beton gevallen, dat is toen nog op het nieuws geweest, aldaar heb ik er niets van gemerkt las het de volgende dag in de krant.Citaat:
Ik vind het wel erg vreemd. Opzich is het wel cool dat ze kleinere zalen uitkiezen. Een beetje oldskool. Maar dan had ik ze liever in de brabanthallen gezien. Daar is het geluid een stuk beter. Maar wat zou hun motiveren om dit te doen? Willen ze de echte fans op het begin van het jaar een show geven in een redelijk kleine venue om daarna de grote festivals aan te doen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
Het lijkt me vreemd als ze later nog terug komen in de grote stadions.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SGbanez
Heb best schrik voor de verkoop eigenlijk. Zo'n 18.000 plaatsen die toch op een uur zeker de deur uit gaan, dat word een serieuze belasting voor de websites :o
nou voor zover ik weet gaan er maar 10.500 mensen ofzo in de ahoyCitaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram
hahaha AC/DC speelt niet op festivals, festivals zijn leuk voor bands die zelf geen stadions meer uitverkopen en oz toch nog voor een groot publiek kunnen spelen. AC/DC zal wellicht met een eigen headline stadiontour terugkomen. Zo hebben ze dat op de Stiff Upper Lip tour ook gedaan, eerst de hallen en later kwamen ze terug voor enkele stadion dates, alleen hebben ze toen niet in Nederland gespeeld, wel iets van 5-6 keer in Duitsland, 2 x in scandinavie en in de UK, Oostenrijk, Zwitserland, Italie en Frankrijk enzo. De DVD "Stiff Upper Lip live" is toen opgenomen in het Olympiastadion in Munchen. Ik heb ze toen gezien in het Mungerdorfer stadion in Keulen, dat was een relatief klein optreden met 42.000 bezoekers.
Geen festivals??? 3 x headliner op:Citaat:
MONSTERS OF ROCK
1991
August 17, 1991
AC/DC's set was recorded and released as a live DVD Called Live At Donington. AC/DC is headlining for the third time, who along with Metallica and Whitesnake are the only band who have played 3 times on the festival.
- AC/DC
- Metallica
- Mötley Crüe
- E.S.T (Local Russian Band)
- Queensryche
- The Black Crowes
- [PANTERA!!!]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
ze hebben inderdaad 3 keer donington geheadlined ('81, '84 en '91?), en in 1985 hebben ze rock in rio geheadlined, in 2003 hebben ze als co-headliner op SARS benefiet in Toronto gespeeld maar dan hebben we het ook wel gehad. Lijkt me een magere score, AC/DC is gewoon geen festival band, maar goed wie weet. Ik weet zeker dat er diep in de buidel getast moet worden voor zo'n band. Monsters of Rock was trouwens een festival tour, ze hebben een aantal data gespeeld met dezelfde line up onder andere in het Goffertpark in Nijmegen en Tushino airport in Moskou dus echt een festival was het niet.
Mwa..1.000.000 USD.Citaat:
Ze kunnen mooi op de vrijdag voor Bospop in weert terecht als ze zin hebben.
Qua kosten lopen ze niet ver uiteen met Neil Young van dit jaar. (+/-€750.000.=)
En we kunnen toch meer mensen kwijt dan de Ahoy.
Weer in de Ahoy, die ballentent moeten ze afbranden. :sneaky:
Onbegrijpelijk dit!!! Ik had ze graag willen zien maar heb gezworen daar nooit meer heen te gaan. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze misschien stiekem wel op het Arrow rock festival zouden komen.
Je moet bijzonder veel geluk hebben, ik spreek uit ervaring.Citaat:
Al voor 08.00 u zijn die servers overbelast (zelfs een paar minuten geleden kreeg je bij Goformusic al de melding 'all servers busy').
Blijven proberen via de site en ondertussen constant proberen te bellen.
En dan maar hopen dat je bij de gelukkigen bent.
En maak van dat uur maar een half uur :confused:
Succes, en ik wens me dat zelf ook toe :D
mijn vader wil er heen, ik ook..
voor het postkantoor liggen van vrijdag op zaterdag dan heb je toch gegarandeerd un kaartje ?
Ik wil er ook wel heen, maar ik ben komend weekend een weekendje weg verdomme!
doe jij dat maar fijn dan, heb jij alvast geen kaartje en ik meer kans.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Haha, ik weet nog wel dat ik naar QOTSA wilde in Paradiso. Ik was er op tijd bij het postkantoor. Maar om de een of andere reden is er op geen enkel postkantoor in Haarlem een QOTSA kaartje verkocht. Elders in het land gingen er een paar al wat minuten eerder open...
Maar die AC/DC, daar ga ik voor achter m'n laptop zitten hoor. Moet ik heen.
servers nog steeds overbelast. Ik ga morgen proberen te bellen, sms'en en bidden voor een fucking kaartje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triffid
Wel spijtig eigenlijk dat ze aan de kassa van sportpaleis geen kaartjes verkopen had ik nu al in de rij gestaan waarschijnlijk :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
tsss :sneaky: :stop:
lezen is een kunst he makker, tickets alleen via fax te bestellen :D
Citaat:
zo ver heb ik gewoon nog niet gekeken :)
edit :
http://www.rang1tickets.nl/concerten...-13-2009/20:00
uu... op www.ticketmaster.nl staat dat de verkoop pas zaterdag begint en elk kaartje 60 euro kost...
Pff nog altijd geen reactie van de servers hier in belgië, begin er al voor te vrezen :confused:
I was fooling you, vandaar de smiley.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
alleen via internet inderdaad.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
en toch zeg ik je dat ze niet op een festival zullen spelen, maar goed wellicht moet ik begin volgend jaar mijn schoen opeten. Beter ook, ik vind zaaloptredens veel gaver.
ACDC in de arena :) YEAH beter moet het gewoon buiten zijn densoods goffertpark zolang het maar qua sound te doen is.
Ik had dus niet het geluk. Geen ticket voor een van beide concerten :confused:Citaat:
ik heb een ticket voor 1 maart B) zaaaalig !
Ik heb er ook 2 bemachtigd voor 1 maart, ik was van de eerste keer binnen met telefoneren :D
Nu gaan die tickets al voor 500€ op ebay. :roll:. Jammer dat er toch weer mensen zijn die de boel moeten verzieken door er winst uit te willen slaan ten koste van muziekliefhebbers
Is de kans groot dat ticketmaster de kaartverkoop op vrijdag al begint ?
Kop eraf (+ 10 tekens)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Citaat:
piemel, bij de freerecordshop kun je ze gewoon halen in venlo en venray (hier in limburg dan) vanaf 9 uur zaterdag.
:D mooi, ik heb er ook 2 bemachtigd voor 1 maart.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Mijn vriendin is een gigantische fan en toevallig is het vandaag haar verjaardag. Heb ik even een mooi cadeau uit de mouw geschud:D
Iemand heeft geluk vanavond ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anti
Inderdaad ja.
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ze in fucksnaam naar het sportpaleis komen. Ze hadden makkelijk werchter kunnen uitverkopen.
Tsja, nu kwam Neil Young, en dat was al goed genoeg denk ik.
En het sportpaleis, als ze in Vorst Nationaal gingen spelen kwam ik niet, dat is een galmgat tot en met. En stadions doen ze niet denk ik. Maar het komt wel goed uit voor mij, ik woon relatief dicht in de buurt!
Wat een ochtend. Vanmorgen om kwart na 5 nog snel eens geprobeerd binnen te geraken op de site van go for music eindelijk gelukt.
Daardoor wel bijna de bus gemist, eenmaal op de bus kom ik erachter dat ik ben vergeten te zien wat ik nu net moest sms'en en naar welk nummer.
Snel even diep in mijn geheugen gegraven en dacht ik het terug te weten.
stipt 8 uur sms gestuurd en dan kon de stress beginnen aangezien ik nog niet zeker wist of de juiste tekst naar het juiste nummer was. 3 minuten later sms teruggekregen dat mijn bestelling is doorgekomen :D :D :blast:
Hoe gaat het nou zaterdag? worden ze nu wel bij de free record shop verkocht ofniet? Hoelaat moet ik die site aanzetten en hoe gaat het dan in zijn werk?