Muziek is sex, sex is muziek. Je kan als man tegen je oerdriften ingaan maar waarom? Als ze al zo'n uitdagende foto van zichzelf post en de extra aandacht geen probleem vind is iedereen blij toch :)
Printable View
Muziek is sex, sex is muziek. Je kan als man tegen je oerdriften ingaan maar waarom? Als ze al zo'n uitdagende foto van zichzelf post en de extra aandacht geen probleem vind is iedereen blij toch :)
@Joene; uiteraard ben ik nieuwsgierig
@Lo Lands; ik veroordeel het niet, het is alleen opvallend dat er ook nieuwe aanmelders zijn die geen reactie krijgen......
Klopt, maar echt vreemd vind ik dat niet :) Mijn onthaal destijds was ook zo'n 4 á 5 reacties, ik zie er ook niet zó goed uit :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Je hebt gelijk Harry!! Jij was de eerste die toen reageerde en uiteindelijk had ik precies 4 reacties gehad. Beter dan niks inderdaad ; )
tnx! :)
En nu ga ik proberen het beeld van die leuke dame uit mijn hoofd te krijgen, want ik word nog geacht te werken tussen het gitaarnetten door......
eeehh welkom hier schoonheid :D 8-)
Enne neem alvast eens een kijkje in Offtopic, volgens mij kun je het daar heeeeel goed vinden..hehe :D
Ik ga me even niet inhouden:
WAT BEN JE EEN LEKKER WIJF!!!!!!!!!
:cooler:
Welkom!
Wat zitten hier toch trieste lui zeg....lees nou eens terug wat jullie schrijven, guttegut, er zitten weer twee tieten op en daar gáááán we weer.
Get a life gasten
Lol! laat ze toch lekker! je hebt er toch verder geen last van!
klopt, ik heb ook geen last van bomaanslagen in Afganistan, maar dat maakt het niet normaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Tjah, maak je niet te druk, als je zo op de foto gaat en hem zo post kun je dit soort reacties verwachten! en tis hier allemaal grootbekkerij!
ik heb trouwens ook geen last van de bom aanslagen! :hippie:
Edit: smilley vergete
Marion heeft 9 posts, allemaal in dit draadje dus mogelijk hebben we haar al weggejaagd. Indien dat niet zo mocht zijn: Marion, welkom hier. Dit is een forum met bijna 19000 geregistreerde leden waarvan er momenteel zo'n 530 online zijn.
Ik denk dat we hier minder dan 20 vrouwen hebben die actief deelnemen, dus we kunnen er nog wel een paar gebruiken hier. Helaas zitten hier relatief veel mannetjes die dermate opgewonden raken bij het zien van jouw foto dat ze zich nog maar nauwelijks normaal kunnen gedragen. Trek je daar niets van aan en mocht je daar wel problemen mee hebben, wend je tot de mods en er gaan harde klappen vallen. :D
We hopen je binnenkort ook op de andere subforums te zien.
Het is natuurlijk ook wel een heel uitdagende foto, dus die reacties kan je verwachten. Er zit natuurlijk ook niets kwaads achter. Als ik m'n bikini aan zou trekken en aan m'n gitaar zou likken zouden ik natuurlijk ook van die reacties krijgen!
:dontgeti:
Mwah, dat valt nog te bezien Tho :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Correctie Han, er zijn nu ongeveer 550 mensen online, waarvan bijna 100 geregistreerde leden. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Hoe dan ook, Marion, van harte welkom op het grootste gitaarforum van Europa! :cheerup:
Denk je? Ik heb een Jackson USA he...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
lijkt me heel sterk dat ze weggejaagd is.
O.k. posten maar die foto... ik heb je bij deze gewaarschuwd :eek:Citaat:
Ach wie weet heeft zij wel een echt leven en zit ze er gewoon niet dag en nacht achter zoals de meeste hier he ;)
Allemaal leuk en aardig, gedraag je gewoon maar, is dat nou zo moeilijk?
Ik begrijp die reakties wel ergens en mannen zijn nu éénmaal mannen
en jongens ook, maar soms word er ook wel erg overdreven ze..
Nog niet lang geleden was ik in een ander gedeelte van het stel je voor
daar stelde een jong meisje (14 zoiets denk ik) zich voor, ik had het niet
van het begin gevolgd maar er waren al ontelbare reakties, zullen ook wel
veel jonge gastjes zijn ingeweest, wat datmeisje allemaal voor onzinnige praat
te horen kreeg, ik werd er razend van wou reageren.. maar dacht ach
wat kun je eraan doen.. nog wat ambras gaan stoken.. nee dus
meisje was er wel goed tegen bestand maar had er toch compassie mee.
En zo gaat het leven voort dat ik nog vergeet een dikke welkom te
geven .. wees welkom marion .. :rockon:
glenn
Verder is de tijd dat op elke nieuwe meid zo ongenuanceerd gereageerd werd al lang voor bij hoor. Nogmaals, ik vind dat het inderdaad wat subtieler kan, maar als je zo'n foto plaatst kan je het verwachten (en wil je het misschien ook wel horen). No offence hoor
Hmm, moet je misschien het topic van Else nog even kijken.Citaat:
Anyway, ik snap het posten van die foto eigenlijk niet zo goed. Je gitaar likken is volgens mij niet de beste techniek namelijk.
Hmm.. tsja. Valt nog redelijk mee, maar het neigt er wel naar ja.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Waarom zou zij die foto niet kunnen plaatsen? Ik zie een jonge vrouw met redelijk veel kleding om het lijf, weinig mis mee, niets om zich voor te hoeven schamen en nergens aanstootgevend zoals dat vroeger zo mooi werd genoemd.Citaat:
Dat het hormoonexplosies veroorzaakt bij sommigen is niet haar probleem.
OH! Nou heb ik t weer gedaan!? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
En er is niks mis met de gitaar-lik-techniek Mitch.
Ik vind t wel grappig allemaal.. Lekker ouwehoeren. Die meid weet ook wel dat je zoiets op n forum als dit kan verwachten hoor.. Niks mis mee.
Fijne avond ppl, grt Roy!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Nou, dat valt nou ook wel weer mee! Ik zie toch echt een onderbroek!
Nou das behoorlijk veel :) Just kidding!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
Als dat een onderbroek is dan noemen ze dat hier een 'fuik' . :D
AAAAAAAAAAAAAH!!! stelletje gekken!!
mij jaag je niet weg hoor! :chicken:
enneehh ja speel het meeste rock en stairway to heaven en nothing else matters ken ik al spelen :hippie:
leuk al die reacties haha misschien word ik dan toch eens beroemd :P maar snel eens een youtube filmpie maken :soul:
en die foto is gewoon VET! die komt op mn eerste CD :P
Kijk kijk kijk :D
There she is! :cheerup:
Je moet btw niet alles hier serieus nemen hoor op dit forum (zeker offtopic gedeelte) maar leuk dat je je niet weg laat jagen. Oh en beroemd ben je al wel beetje hoor (check het topic "Vrouwelijk schoon met gitaar beauties " maar eens in offtopic :D)
Had een ene Jimmi Hendriks uit de 60's ook niet zoiets als techniek :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
Beter van niet. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarionLWD
Welkom.
whehehehe :rockon:
(korte reacties ivbm werkende marion)
:rockon: :rockon: :rockon:
Dat LWD, waar staat dat voor Marion? Leeuwarden, of Long Wheel Drive?
Dat bedoel ik, zo wil je toch niet eindigen, met een stuk kots in je strot.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
op naar de honderd pagina's !
staat voor leeuwarden :cooler:
Bah... Veel te ver :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarionLWD
ach, de wereld is toch een dorp tegenwoordig? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers