Als niemand hem wilt brengt hij ze naar het stort
naart het stort = sowieso kapot
Of komt iemand ze er nog uithalen?? :)
Printable View
shit, waarom kijk ik nu pas, toch leuk dat er weer dingen worden aangeboden:)
Ik baal ook dat ik die Epiphone ben misgelopen :D
NB gitaren smashen, daar zijn The Who groot mee geworden :p het is niet alsof de prijs daarmee omhoog gaat of dat er museumstukken verloren gaan (nou, soms wel) maar ik vind t ook een beetje zielig. Gitaren hebben ook rechten, hier moet een soort PETA voor komen. (en dan bedoel ik niet People Eating Tasty Animals)
voor de liefhebber. Kom ze astublieft ophalen. Staan mij in de weg
http://link.marktplaats.nl/215008538
ik heb hier nog een westone maple hals staan 22 frets ( charvel/jackson model met puntige headstock ) met binding bedoeld voor een toplock kam. de frets moeten vervangen worden en de headstock mist in de punt een klein stukje hout.
voor de geïnterreseerden wil ik wel een paar foto's plaatsen, anders bespaar ik me de moeite. uiteraard gratis ophalen of verzendkosten voor de nieuwe eigenaar.
groeten Pasqual.
edit: gereserveerd voor RoelTM!!
***Weg!***
Voor de betere doe-het-zelf tandarts..... de TANDY!:seriousf:
daar wil ik toch niet naartoe dan :confused:
de koffers zijn weg
Oorspronkelijk geplaatst door Yoshida
Ik heb hier nog wat dingetjes liggen die onnodig stof vangen:
een simpele Tele brug met 3 dubbele zadels, chroom
een setje van zes enkele zadels, chroom, merk Boston, ongebruikt
Bovenstaand is volgens mij met stringspacing 10.5, maar pin me er niet op vast. Afhalen in Almelo of verzenden binnen Nederland geen probleem. Verzendkosten worden doorberekend.Ook via deze weg...heb je een pm gestuurd...lange stilte...:blast::blast:
Ik ben aan't opruimen geweest en heb een heel deel bouwtekeningen gevonden.
Diegene die er zin in heeft mag ze komen ophalen in Stokrooie-Hasselt.
Het zijn een deel potloodtekeningen en wat kopies.
-Klassieke gitaar - potloodtekening (zonder maten, maar wel 1 op 1)
-Luit - potloodtekening (ook zonder maten 1/1)
-Hommel - kopie
-Telecaster -kopie van kopie...
en misschien nog wat papierprul.
Ik ga ze niet opsturen, maar als iemand ze wil komen halen, dan mag dat altijd, anders gaan ze de vuilbak in.
P.M. me maar!
Echt niet opsturen?? Anders heb ik wel interesse in de telecaster kopie!
Ik heb geen tijd om (op tijd) in het postkantoor te geraken, anders met alle plezier.
UPS komt thuis ophalen. :ok:
heeft iemand een setje freesmallen/templates voor het bouwen van een Telecaster?
:soinnocent:Citaat:
Private Message
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Private Message of Private Messaging, veelal afgekort tot PM (Privébericht in het Nederlands) is een Engelse term die doelt op kleine, persoonlijke berichten (of berichtensystemen) op websites, bijvoorbeeld fora of een wiki waar berichten normaal gesproken voor iedereen zichtbaar zijn.
De privéberichten wijken hiervan af. Het zijn berichten die één gebruiker naar één andere gebruiker stuurt, als een soort intern e-mailsysteem.
en wat deed jij ook al weer met mieren? :soinnocent:
Ik meen dat dit wel volgens de regels is toegestaan. Het "je hebt PM" was wat mij betreft vooral bedoelt omdat het niet zo enorm opvalt als je een bericht hebt (vind ik althans!), bij een ander forum waar ik lid van ben krijg ik dan een privemail dat er een forumbericht is. Het is dus niet bedoeld als reclame (want daarvoor zou ik gewoon mijn signature kunnen gebruiken, dat is toegestaan).
Ook is "je hebt PM" heel vaak aanwijzing voor andere forumleden dat de gestelde vraag in ieder geval een reactie heeft gekregen.
Dit zijn maar mijn gedachten hierover hoor, ik wil niemand met PM's lastig vallen :makeup:
Succes met die klote opdracht ! ;)
Je kunt hier ook instellen dat er een popup verschijnt of zelfs een email naar je wordt gestuurd zodra je een PM krijgt. Dan word je er automatisch op gewezen. :)
Feitelijk sta ik er wel achter dat 'je hebt PM' feitelijk hetzelfde betekent als 'gereserveerd voor...' Handig signaal richting derden.
Ik krijg trouwens wel mail van PM berichten. Volgens mij is dat gewoon de default optie.
Hou eens op met gezeik en bied wat gratis spul aan:soinnocent:
de tekeningen zijn ondertussen weggeven...
Voor de liefhebber:
- 1-ply zwart telecaster slagplaat
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/pickplate.JPG
- jack input telecaster
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/jack.JPG
- Telecaster brug
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/brug.JPG
De spullen worden niet verstuurd, alleen afhalen.
Ik heb wellicht interesse in de spullen van Guitargeek3. Ik laat nog wat weten.
Tis dan wel geen gitaar, maar ik heb in de aanbieding voor de liefhebber één Walter Krause piano van omstreeks 1930. Sommige hamertjes zitten los, et vilt moet worden vernieuwd, en hij moet ook gestemd worden. Gratis af te halen, hier staat een foto:
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-52247653.html
Nu zou ie moeten werken.
Je advertentie doet het niet goed..
Misschien wat voor Dai? Die zoekt iets met toetsen.
Het is dat ik de ruimte niet heb, al is het alleen maar voor de sier: piano's zijn koel!
Zal eens kijken of die ouwe van mij intresse heeft
Ik heb alles nog en helaas, ik doe niet versturen.
Dus wie wil?
heeft iemand misschien nog elementschroefjes liggen voor een single coil (oude koreaanse strat, geen fender) met een schroefdiameter van 2,8 mm?
ik heb er drie nodig en kan ze nergens vinden.
de standaardmaat is te dik, bij de metaalwarenhandel is alleen 2,5 en 3 mm verkrijgbaar..