Danku! Mijn moeder wist me overigens te vertellen dat ik dat ding terug moest brengen naar de dierentuin, en het geld terug vragen. Hehe.
Printable View
Danku! Mijn moeder wist me overigens te vertellen dat ik dat ding terug moest brengen naar de dierentuin, en het geld terug vragen. Hehe.
congrats!!!!
Congrats! +10
Misschien moet je haar bewijzen dat hij ook als een beest klinkt :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Ohh, geloof me, dat weet ze zolangzamerhand wel :D
Ik had het nog niet gepost, maar wat een afschuwelijk lelijke gitaar! Congrats ermee! :D
Zwaar gaaf ding!
congratz+30
enneh... OPNAMUUUS! :cooler:
Zitten er nu inbussleutels achter op de kop? Mooie gitaar, niet mijn kleur maar toch...het is jouw gitaar, dus niet zo boeiend wat ik er dan van vindt toch?..:) Veel plezier ermee!!
ja die zitten daar ja en dat vind ik echt handig!
met inbussleutels heb ik altijd het zelfde probleem als met plectrum... ik raak ze kwijt
Erggg nice :) Ik wil zelf nog een keer de sl2h-mah versie maar dan met een andere paint job als de jouwe.
Dankjewel allemaal! Ja, die imbus sleutels zijn verdomd handig, alles wat je nodig hebt om de gitaar af te stellen! Helaas zijn het wel chromen, morgen maar eens langs de doehetzelf zaak voor een setje zwarten. Wat de kleur betrefd, en het echt is het zo ontzettend gaaf! Niet iedereens smaak, maar ik vind het precies bizar genoeg om serieus mooi te zijn, en het siert de gitaar ook wel! (Bovendien kom je het niet erg vaak tegen, exclusieviteit ten top).
Binnenkort een toneport, dan dan ik even een opname maken van mijn RR met EMG's en de SL2h met SD's.
Wooops.. had dit nog niet gezien!!!Citaat:
Dark_Tranquillity die toeheeft aan SD's..?! :hippie:
Grappig om deze Jackson hier te zien.
Ik heb er zelf nog op gespeeld bij de vorige eigenaar (waar ik mijn PRS SCT van gekocht heb). Eens wil ik nog 's een mooie Jackson (Soloist). Deze lag mij niet zo erg (dik gelakte hals, erg grote Jumbo frets, kleur). Ik vond 'm wel goed klinken.
Gefeliceerd! :rockon:
ach komaan Geoffrey, doe de weinige Belgen op dit forum eens niet zo'n oneer aan. Ik weet dat je als West-Vlaming moeite hebt met de g en de h, maar dit slaat toch wel alles.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
ik ben dronken als een tor, dus ik moest 32 keer kijken, maar ik vind hem toch wel heel grappig LP. Ik slaap in met een grijns
Het zijn natuurlijk ook niet van die sneue Blackouts, he.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
Hij speelt geweldig, de hals is een stuk dikker als alle andere Jacksons die ik bespeeld heb, maar hij ligt me goed! Echt een soloist! Heb hem nu een week, maar dit is echt de shit!
Dit was dus echt wel een typo!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL
de G en H liggen nogal zeer dicht bij elkaar op mn klavier en ik let normaalgezien altijd op G-H fouten!!!!
Dus bij deze mijn excuses.. :hippie:
Was ook maar om te lachen.. :satisfie:Citaat:
Terecht een goede keuze.. als ik er de kans zou toe krijgen om me deze 2de hands aan te schaffen zou ik die ook niet laten liggen!!!
(heb controle gedaan op G-H fouten :satisfie: )