Weten jullie wat? Ik ga niet eens probéren om jullie verder te overtuigen van mijn overduidelijke gelijk :D
Weltrusten!
Printable View
Weten jullie wat? Ik ga niet eens probéren om jullie verder te overtuigen van mijn overduidelijke gelijk :D
Weltrusten!
Dream on, Skullface 8-)
Up yours, kaleCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Ik dacht dat jij ging maffen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Het publiek heeft pech als ze het niet leuk vinden, toch?
We hebben al een paar keer Metallica gespeelt bij kleine optredentjes en dat verliep heel goed dus zie geen reden om er mee te stoppen.. het gaat toch gewoon om plezier maken? Dat we Metallica niet zijn begrijpen we zelf ook wel.
Tho is gewoon een metalfundamentalist, je weet hoe die lui zijn :roll:
Ik voorzie een tsunami van metalextremisten.
Natuurlijk kun je Metallica coveren. Wij hebben het ook wel gedaan. Vooral de bekendere nummers doen het goed bij het grote publiek.
Oef, das een gevaarlijke uitspraak. Hoe dan ook, ga zo door! ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cizzie
en zo is 't.Citaat:
Hoor je mij dat zeggen dan? Je moet m'n woorden niet verdraaien.Citaat:
Deze discussie verbaast me nogal. Ik zit niet zo in dat wereldje, maar wordt metalica echt als 'heilig' ervaren? Net als moslims Mohammed niet mogen uitbeelden, mogen metalliefhebbers van Metalica afblijven?
En dan wordt er met bier gegooid?
Je realiseert je trouwens niet dat het hier niet puisterige 20ers met ongekamde, ongewassen en veel te lange haren betreft, maar een stel lieve minderjarige meiden met ballen. Ik ben benieuwd wat die metalica extremisten daarvan vinden.
Het is Metallica. Ik heb er iig geen problemen mee, maar ik ken wel wat mensen die er niet tegen kunnen als je net dat ene nummer anders brengt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Knap gespeeld Cizzie! Je mede gitariste ook trouwens :rockon:
nou dan gaan die lui maar weg ofzo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danieldg
wat een onzin zeg.
Ha! Inderdaad, ik zit hier op mijn kamertje ook verrote covers van Metallica te spelen. Iedereen die er iets van wil zeggen: de deur staat open!
Maar goed, daar gaat het eigenlijk niet eens om:
Meiden, geweldig goed gespeeld! Ik doe het jullie nog in geen 5 jaar na!!
Mijn complimenten meiden, klonk erg vet!
En Tho moet niet zo zwammen, laat die meissies gewoon spelen wat ze leuk vinden.
Gast.. Dat doe ik toch ook? :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Ghehehe...
Hou je smoel lelijke kale GroningerCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
:D
Mi-auw!
:hippie:
Huh? Is het harde werken je in de bol geslagen Hans?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Nee, dat Tho zo lekker kattig reageert. Kat, miauw, snap je?
Ah. Hij is wat poezelig, denk ik :satisfie:
Bedankt!! :D
Hehe, leuke discussie hier.
Ja goh! Sommige mongolen reageren zonder dat ze alles gelezen hebben. Die denken dat ik het verbied, terwijl ik het afraadCitaat:
Nou ja, afraden vind ik ook raar. Wie zou zich eraan moeten storen? Metallica is nou ook weer niet zó heilig, wat Pais ook al zei. Ja, voor sommigen misschien, maar die hebben dan lekker pech. :)
En dan zijn we weer terug bij de metalfundamentalisten.
wat is er nou weer raar aan iets afraden. Ik heb er overduidelijk zéééééér kwade bedoelingen mee! :chicken:Citaat:
In Hasselt vinden ze trouwens alles raar
Zeker goed gedaan :)
Ben benieuwd naar het volgende project
Dankjewel Wiellem!
Nee hoor, valt reuze mee. Bij ons schieten ze iig niet in de stress als er een bandje is die een nummer van Metallica covert. Wat zeg ik, we hebben in Hasselt zelfs een Metallica Tribute band! :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Snap die hele 'nooit Metallica coveren' theorie niet. Mijn band doet altijd Master of Puppets als Encore en daar is het publiek altijd super enthousiast over. Wij zijn het zelf dan wel zat om dat nummer te doen, maar het publiek hoort het graag.
Wauw... echt bizar veel vooruitgang geboekt vergeleke met die oudere videootjes van jullie :D Nice hoor!
Bedankt! :D