ja wat dacht je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
maar in het kader van 30 dagen terugsturen laat ik ze er nog heel ff opzitten :satisfie:
Printable View
ja wat dacht je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
maar in het kader van 30 dagen terugsturen laat ik ze er nog heel ff opzitten :satisfie:
Prachtige strat! Goede keuze om een highway te kopen!
Leeeeeeeeeeuke gitaar!
ugh, een highway, nare herinneringen...
Ik vond de doos mooier dan de gitaar, maar de gitaar speelt vast een stuk beter.
Veel plezier ermee.
wil je der over praten? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
wow, ff het podje voor het voxje en dan gaan :P
Die 30 dagen is een zegen! Daar kun je met een uurtje testen in de winkel niet tegenop. Leuke gitaar Bas. De sunburst is wel de mooiste uitvoering van een strat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
haha, ik wacht wel :satisfie:Citaat:
Ik zou trouwens gewoon met beide op de foto gaan :rockon:
fap fap fap
Heel mooi beestje. Ik krijg er zin van om ook ff te gaan spelen :)
ff tussen twee haakjes, wat is nou het verschil tussen een highway-one en een standard? Ik weet het, kan het ook googlen, maar er is vast wel iemand hier die dat ff snel wil vertellen tussen het opmerkingen maken over vingeren, squirten en dozen :)
Gefeliciteerd Bass! Ga je geen spijt van krijgen. Ik heb ook een Highway strat en die gaat niet meer weg. Speelt als boter.
Deels, maar niet de body en hals. Het merendeel van de Highway strat is identiek aan de American Series strat.Citaat:
Bass: Gefeliciteerd. Mooie aankoop. Zal je veel plezier aan beleven.
Damm, heb net zelf een nieuwe strat en heb alweer GAS!!!
om het af te fappen ff een klein stukkie smerig geklieder :cheerup:
http://www.hetgelegevaar.nl/startstrat.mp3
(pocketpod > vox VR30 > Tbone ribbonmic > cubase > mp3 256k) :D
Gefeliciteerd Bass! En nou maar afraggen die (p)la(n)k!
Lekker gitaartje hoor! Veel plezier ermee!
Ben meer en meer zelf aan het gassen op zo'n stratje, en jouw mooie foto's dragen daar zeker toe bij... :sneaky:
Bedankt :stop:
ja we zitten elkaar lekker op te gassen hierzo :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
zo, nu naar de warme stenen oliemassage :chicken:
Ik ben echt fan van het lakwerk op die gitaren.
:D
van harte Bass met je nieuwe meissie!!!
wel gentle blijven he?
van harte Bass met je nieuwe meissie!!!
moooi hoor!
volgens mij ben je als een kind zo blij!
Gefeliciteerd!
ja echwel, idioot dat dat kan om een stuk hout met wat ijzer en plastic :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Bass: gefeliciteerd!! Welkom bij de Highway One club. :gitarist:
Je kunt wel mooie foto's maken zeg. Complimenten.
Waarom heb je hem helemaal laten opsturen enzo, je kon toch gewoon langs Feedback? Dan weet je iig wat je koopt.
daar stond ie niet op de site met maple fretboard..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
en ik, luie rat zou zelfs mijn C1000 als het kon online laten bezorgen :D
edit: en vanavond de oefenvuurdoop :cheerup:
stickers deraf.is het nu officieel?Citaat:
Ik denk het wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
Is nog rotwerk ook om al dat plastic eraf te krijgen.
yep, past the point of (no) return :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
hij is super, zeer benieuwd hoe het vanavond op de marshall gaat, moest gister werken, en hem vandaag ophalen en meteen weer mee en weer terug vond ik wat onzinnig.
maar ik neem hem dus vanavond wel mee terug voor flink wat experimenten nog :D
Lekker stukje solo. Zo ken ik de Highway's.Citaat:
De pups zijn ook lekkere felle rakkers. Alleen de brugpup vind ik soms een beetje veel (mid)hoog hebben, maar dan zet ik de tone knop wat omlaag. Werkt prima.
De standen 2 en 4 zijn dankzij de RWRP heerlijk!
ja, het is een grappige ontwikkeling, van dikke vette hummies via de SG P90'naar LP P94's naar strat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
had met het spelen op de les paul met die P94's al regelmatig een soort van, hee, dat lijkt wel een strat, idee.
zo is het gekomen dan denk ik. dus voorlopig laat ik het zo maar wieweet moeten er ook nog wel een keer andere pups op :D
hele vette strat! Vind alleen de maple hals niet zo heel erg mooi mooi bij een sunburst, wel op een witte. Ziet er mooi afgewerkt uit. en MAN! wat is die dunne matte lak geil!
Ik spreek je wel weer als hij er ZO uit ziet :D:D
oei, dat gaat ff duren :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
net nog ff er op zitten raggen, man wat is dat pocketpodje toch ook lekker :P
overloos geklieder alert :chicken:
http://www.hetgelegevaar.nl/stratpodvox.mp3
Damn... Ik wil er ook eentje :o
Klinkt erg lekker allemaal!
oei, mijn schuld? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
de dikke frets, en dat het er 22 zijn deden het voor mij.
Bwa... Ja, eigenlijk wel. Ik heb zelf wel een strat (een lelijke fender FatStrat), maar ik vind een sunburst met Maple hals een van de mooiste stratcombi's die er bestaan, en dan die megadikke frets, en een mooi geluidje... Lekker allemaal!Citaat:
Maar eerst moet ik nog een Fender Classic Player '60 int wit en een Sunburst Fender Jazzmaster scoren eer ik ook zo'n HW1 ga kopen...
ah, dus ik hoef geen enkel schuldgevoel te hebben pffiew :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Wat is er mis met de tele kop? Ik speel namelijk op een Telecaster Highway One (3 color sunburst - maple neck)... ;)Citaat:
ik heb dat altijd al een mislukt design gevonden, kan ik ook nix aan doen :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zjef
Dit is er 1 uit de nieuwe Highway One serie. Ik ben bekend met de gebreken aan de eerste Highway serie, maar de nieuwe serie is echt roadproof. Ik heb zelf ook een Highway One strat (daphne blue met rosewood toets) en het is echt een fan-tas-tisch ding. Een redelijk dik geluid voor een strat, reverse-wound middle pickup, Greasebucket circuit (erg prettig voor high-gain spul). De hals was even wennen in vergelijking met mijn Mex strat, maar hij speelt geweldig. Ontstemt niet (ik doe overigens ook niets met de tremolo), sound is heerlijk, en die satin lak is prachtig... overigens is het exemplaar van Bass ook erg nice... ik overweeg nog een wine red Highway One strat erbij te halen een keer ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Die satin laklaag was de eerste versie. Er zit tegenwoordig een keurige nitro cellulose laklaag op, zei 't wat aan de dunne kant. Ik zou ook best die nieuwere versie willen hebben, maar die jaren '70 kop weerhoudt mij er van.
De oude versie was ook helemaal niks mis mee, alleen de elementen zijn wat vlak van die dingen. Ik heb er zelf één en dat ding speelt als boter. Ik heb toch meerdere Fenders in handen gehad, van duur tot goedkoop, ze spelen allemaal wel lekker, maar lang niet allemaal zoals de Highway. Ik heb wel de elementen vervangen in die van mij en vind dat ik nu een topstrat heb. Enige nadeel, hij is knap zwaarder dan m'n andere gitaren.
heb er heerlijk mee geoefend :D
marshall mee naar huis en experimenteren verder :strat:
Satin betekent zijdeglans, en heeft niks te maken met de soort lak. De oude en de nieuwe hebben allebei een satin finish, de nieuwe serie heeft een nitro laklaag. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap