Jammer, heb ik gemist dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik heb gekeken voor de herhaling morgen maar ik kan niks vinden in de televisie gids.
Jammer, heb ik gemist dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik heb gekeken voor de herhaling morgen maar ik kan niks vinden in de televisie gids.
uitzendinggemist.nl !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19
Punk: van The Sex Pistols tot Patti SmithCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Rock!
(niet online beschikbaar)
Ehm, toch niet
Wow! Ik ben even 'n paar dagen weg en het staat hier vol met interessante posts!
Faalangst? Heb ik niet bij optredens, wel af en toe (dus niet altijd) als ik les krijg of bij audities of zo. Ik kan niet voorspellen wanneer het wel en niet gebeurt en da's knap lastig.
Techniek vs compositie? Ik denk niet dat die twee elkaar wederzijds uitsluiten. Denk aan Paganini. Of aan Satriani. Of Gatton. Maar je hebt het dan wel over genieën. Goede liedjesschrijvers zijn inderdaad niet altijd virtuoos (Springsteen....) en omgekeerd. Ik ben geen genie en moet echt werken om goed te spelen en ook om een fatsoenlijk nummer te schrijven. Het komt me niet aanwaaien. Maar door te componeren heb ik veel beter leren spelen. De truc is dan om te componeren in je hoofd, waar je geen technische beperkingen hebt, en om die dingen dan uit te zoeken op de gitaar.
hmm, er werd gezegd, heraling op ....
zal wel een digitaal kanaal zijn dan? :chicken: