Ik volg het allemaal niet, maar is er al een programma bekend?
Ik zit sterk te denken aan een dagkaartje voor de dag met RATM. Had ergens gezelen dat ze de afsluiter waren? Maar ben wel benieuwd wie er die dag nog meer zal gaan spelen.
Printable View
Ik volg het allemaal niet, maar is er al een programma bekend?
Ik zit sterk te denken aan een dagkaartje voor de dag met RATM. Had ergens gezelen dat ze de afsluiter waren? Maar ben wel benieuwd wie er die dag nog meer zal gaan spelen.
Lijst goudentip:
1. Editors
2. Muse
3. Linkin Park
4. Metallica
5. Green Day
6. Coldplay
7. Queens Of The Stone Age
8. Radiohead
9. The Killers
10. Rammstein
11. Pearl Jam
12. Arctic Monkeys
13. Anouk
14. Red Hot Chili Peppers
15. Moke
16. The Prodigy
17. My Chemical Romance
18. The Wombats
19. Kaiser Chiefs
20. Snow Patrol
21. Incubus
22. Fall Out Boy
23. System Of A Down
24. Mika
25. Nickelback
26. 30 Seconds To Mars
27. Krezip
28. Foo Fighters
29. Kate Nash
30. Within Temptation
31. Flogging Molly
32. Tokio Hotel
33. Nightwish
34. The Kooks
35. Fiction Plane
Met 'n hoop bands kan ik wel leven, maar wat doen Editors op één?! Laat Within Temptation en Tokio hotel ook maar achterwege... Ik hoop op QOTSA, Arctic Monkeys, Wombats, The Killers, Radiohead en nog veel meer...
Wat houd die gouden tip precies in?
Volgens mij is het gewoon een lijst van bands die mensen willen zien.
Ohja mensen, Serj Tankian komt ook op de zondag en waarschijnlijk vlak voor RATM. Grote kans dat Tom Morello hier al het podium op zal komen of dat Tankian bij Rage op het podium komt aangezien zij samen de organisatie Axis of Justice hebben opgericht.
Je kon op de Pinkpop-site (ik meen) drie bands invullen die je graag naar Pinkpop ziet komen, dit is de uitslag. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
vandaag zijn moke, racoon en counting crows officieel bevestigd....
en ik lees net op de site van flogging molly dat ze op vrijdagavond op pinkpop gaan knallen!
pff the kooks moetne komen
die waren er vorig jaar al....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
Da's toch traditie op Pinkpop? Dat bepaalde bands minsten één keer in de twee jaar komen optreden?
ze waren op PP 2007....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
nja kaiser chiefs ook in 2005&2006.
Vorig jaar Linkin Park laten schieten om bij The Kooks vooraan te kunnen staan, was wel de moeite waard!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
Zit er over te denken om er heen te gaan maja, de meeste bands spreken me niet echt aan.. Dus wordt eerder FOR voor mij.
Alleen Metallica en RATM vind ik wat, maar voor de rest hoeft het van mij niet..
nou ik heb dus hetzelfde leuke band maar alleen foo fighters, metallica en RATM boeie me tot nu toe maar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ScptR
eeuwig zonde man! Linkin Park rules!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Borus van den Brand
nou, linkin park was dus echt neit veel bijzonders aan vorig jaar!
ok vond ik wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
moah, van mijn part hadden ze net zo goed een cd-tje erin kunnen stoppen, want erg veel verschil met de cd's was er niet, kreeg niet echt een 'live' feeling. wel knap dat je daartentegen precies kan klinken als op de cdCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
de scissor sisters, die vond ik nou wel leuk :cheerup:
Citaat:
scissor sisters is ultra ultra gay slecht en fout.
linkin park was voor mij echt een band die ik al een paar jaar wilde zien en als dat gebeurd is dat magisch, misschien was ik daarom bevooroordeeld, maar ik vond het geniaal.
dankje btw, dankzij dit zet ik maar weer eens ff lekker LP op.
De begrippen "Linkin Park" en "geniaal" in één zin gebruiken... Ik denk dat ik de Scissor Sisters ook maar ultra ultra gay slecht en fout moet gaan vinden, jij hebt er immers duidelijk verstand van, hahahahahahahahahaha.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
nee dat niet, dat is slechts mijn mening en je bent vrij om niet daar in mee te gaan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert H
voor mij was LP geniaal omdat ik ze al jaren wilde zien. soort van magisch moment. met LP is het voor mij allemaal begonnen snapje? scissor sissies vind ik ronduit irritant, vervelende muziek en dat stemmetje maakt t helemaal af.
ah, ik vond het optreden van scissor sisters juist geniaal, die klonken tenminste een beetje vet!
daarentegen had LP ook wel iets speciaals voor mij, maar dat was er na 5 minuten echt al af.
marilyn manson vond ik ook niet echt dat je zegt je van het op pinkpop vorig jaar, daarentegen bij zn eigen show in december heb ik genoten. mooie van pinkpop was wel dat de hele sfeer ineens klopte, begon precies op eht goede moment te onweren, versterkt het optreden wel met zulks weer erachter :cooler:
ook ik gaat als alterbridge komt zingt ome daan ff alle nummers mee!
Vrijdag:
Zuid
Metallica (Show van 2.15u)
Incubus
Flogging Molly
Noord
Alter bridge
SAT2D
Tent
Porcupine Tree
Zaterdag:
Tent (geen John Peel meer, naam nog onbekend.. Mogelijk sponsor naam):
Groove Armada
Justice
Komen nog 3 acts bij.
Hoofdpodium
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Editors
KT Tunstall
Moke
3FM-stage:
The Verve
Novastar
Bad Religion
Zondag:
Tent:
Patrick Watson
Kate Nash
Pete Murray
Saybia
Roisin Murphy
3FM Stage:
The Wombats
Cavalera Conspiracy
The Hives
Serj Tankian
Counting Crows
Zuid:
Fiction Plane
Gavin Degraw
Racoon
Queens of the Stone Age NOG NIET BEVESTIGD !!! (maar ze komen wel, aldus Jan Smeets)
Rage against the machine
ja ik ga naar pinkpop Incubus komt :d
Duidelijk dit jaar ;)
Worden d'r nog 8 bekend gemaakt verder, waaronder 2 dance -acts.
Prodigy hopen ;)
Fakking vet dat QUOTSA komt. Ik zou al gaan maar nu ga ik natuurlijk al helemaal.
Verwacht wel dat ik er bij ben!
Favorieten:
QOTSA
RATM
Wombats
Hives
Metallica
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Moke
Jaaa Sat2d, Geweldige band :) En ja, Metallica en Rage against the machine he
ik ga zaterdag een kaartje halen voor mezelf en mn broertje
Ga ook maar eens vrij vragen denk ik.
:sssh: ben 34 en nog nooit op pinkpop geweest
(wordt eigenlijk wel tijd)
foei!
en dat terwijl ik al op mn 16e ging!
ikga vrijdag waarschijnlijk(voor metallica).. maar wat ik niet snap
..vrijdag
waarom vrijdag?
dan heb ik SCHOOL!!!
ikwoon in belgie dus dan kan ik daar pas zijn rond 19u... heb ik dan niet al fucking veel gemist?
Whieeeuw, ik was helemaal in paniekerdepiek dat ik niet naar QotSA kon op de 28ste door de vakantie enzo. Maar nu komen ze fijn op Pinkpop.
Nu kan ik met de 50 euro die ik voor de verkoop van mijn QotSA kaartje heb, toch al bijna een dagkaart voor zondag kopen, en dan krijg ik RATM en Serj Tankian er ook bij :D.
Zoiets heet vrij nemen..voor een festivallatje moet kunnen toch? :) Vind de maandag trouwens erger dan die vrijdag..dan ben je helemaal gaar ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
scheelt dat ik dan ook vrij heb, net als maandagochtend. wss neem ik de middag ook gewoon lekker vrij. heb er zin an!
Sorry,Citaat:
Op mijn 16e zou ik met de fiets van weert naar landgraaf/heerlen (weet niet of het toen al in landgraaf werd gehouden) hebben moeten fietsen.
Das een pokke eind met al die kratten bier achterop de fiets.
Laat staan het gewicht aan wiet die we toen nog met redelijke hoeveelheden inhaleerde.
PORCUPINE TREE!