Wow, heel gelikt!
Zit er nu uiteindelijk toch een zwarte p90 in die tele?
Printable View
Wow, heel gelikt!
Zit er nu uiteindelijk toch een zwarte p90 in die tele?
tja, en ook vandaag en gisteren weer niets binnen gekregen....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjo
Yep, veel rustiger om te zien dan die creme, past beter bij de kleurstelling. Het geluid blijft super!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
Op de foto staat ie overigens zonder snaren. Ik had de laatste weken last van het verlopen van met name de G snaar. Ik werd dit zo zat dat ik de snaren er maar eens afgegooid had om het e.e.a. te onderzoeken. Het probleem bleek toch de topkam te zijn en niet de tuner zoals ik dacht. De lijm had losgelaten en blijkbaar was het middenin net een fractie te hoog waardoor de kam een soort wipwap werd. Dit is nu verholpen. Ik heb er voor de verandering eens een .010 setje opgezet ipv mijn standaard .009, bevalt erg goed. :)
Het volgende euvel dient zich al weer aan. Ik zie nu opeens dat er allerlei lakscheuren beginnen te ontstaan die er voorheen niet inzaten!! :sneaky: Kan er nog net mee leven, maar als het erger wordt dan gaat de hele boel eraf en laat ik het door iemand met celluloselak afwerken (zit nu acryl op).
Zo nu even wachten op die duitser... :confused:
Ziet er erg goed uit, hopelijk komt er snel een amp in!
Oeeewwwh....
Nu gaat hier ook al jeuken, kan een mod mij eens bannen van de geile zelfbouw topics? :satisfie:
Ik wordt een beetje moedeloos van het wachten. Wat zou er gebeuren als ik even snel was met betalen als zij met verzenden? Waarschijnlijk nog langer wachten?
Ik wacht ook nog steeds. De 17e Klaus gemaild, nog geen antwoord...... :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wheelie
Ik heb gister de OT ontvangen dus ik gok dat hij nu alles heeft en zal gaan uitsturen :D
@G.G. Klaus ontvangt mails nog wel eens niet gewoon nog eens mailen, vooral hotmail komt er niet altijd door (vraag me niet waarom :???: )
Arjo
Ziet er erg strak uit!
Hans, kan ik die frees ook 's van je lenen. Moet nog een 1x12 bouwen :)
Gmail, en nooit mailproblemen met Klaus gehad.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjo
Kom maar een keer langs. Kunnen we onder het genot van een bakkie en/of een pilsje dat ding wel even rondfrezen. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk