310 dollar?
Printable View
310 dollar?
Haha, da's ook een GibsUn!! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks
Oftewel, de "Gibson" inleg klopt gewoon bij die neppers. :)
Nice!
Hij is dus beter dan een Epi. Op een schaal van 10: Als een Epi een 5 is en een nette Gibson (echte) een 10, waar staat deze nepperd dan?
Waar heb je hem vandaan? Ik ken wat van die Aziatische shops die mooi nepspul verkopen, alleen dacht ik altijd dat het prut-constructie was, slecht hout enzo.
can you enlighten us?
[QUOTE= Oftewel, de "Gibson" inleg klopt gewoon bij die neppers. :)[/QUOTE]
dat dacht ikook, ik vind het echt verschrikellijk dee praktijken.
mensen zoals ik sparen om een fanatastische gitaar te kunnen kopen, staan we er volgend optreden mee op het podium zegt iedereen 'das vast nep''
echt leuk
tis natuurlijk ook heel belangrijk dat mensen op t podium zien dat je een echte Gibson in je handen hebt he!
ik vind het fantastisch, we zitten volgens mij in een lawsuit revival :)
Daar gaat het niet over maar ik zou omgekeerd ni willen, ik zou ni graag hebben dat ze denken dat je nep spul hebt terwijl je er heel vele geld voor betaald hebt..
toch normaal dacht ik..
als mijn gibson custom een 10 is, is deze een 6je denk ik. hij speelt waanzinnig chill (moet nog wel effe nieuwe snaren erop zetten) en klinkt echt niet verkeerd. ik heb wel bij 't snaren rekken er gelijk 4 gebroken :P zegt wel iets over de snaren geloof ik :D maar de gitaar overall is gewoon tof en een leuk ding.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bekkers
ik heb m gekocht via ebay, maar die seller is geband.
van mij mag iedereen weten dat ie nep is. ik heb 5 gibsons, dan mag 1 neppert toch wel? :)
de gitaar heeft mij 300 euro gekost. 100 voor de gitaar 50 voor de case 150 voor verzenden. niet verkeerd toch?
ziet er grappig uit, ik zou 'm niet hoeven, maar voor het geld is het een leuk hebbedingetje natuurlijk..
Laat me maar eens weten als je weer zoiets op ebay ziet!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Heb je enig idee waar die seller hem vandaan heeft?