joris bij jou in de klas, bins ? maar je woont in den haag !!
Printable View
ja, ik had ze gehoord skabouter, strak man!
Hij zit in Amsterdam op school. UvA geloof ik.Citaat:
Op 2003-01-21 21:56, schreef skabouter:
welja joh....:smile: zal eens vragen aan hem....
ken iemand Iedereen Zo jotje ?
OMG!! Ik heb het nu pas door! Goed dat je het zegt man! :wink: :razz:Citaat:
Op 2003-01-21 21:56, schreef skabouter:
Joris woont toch ook in weet-ik-waar-istan, daar hebben ze nou de trein voor uitgevonden. "Klas" bedoel ik ook mee "bij mij op dezelfde universiteit, dezelfde studie, zelfde groep". Tis een chille dude trouwens :grin:
Iedereen Zooo Jotje, ja ik heb ze, uhm, ergens eind december gezien in Donkeyshot Heemskerk, ze waren als voorprogramma bij de bouncers...
stonden een beetje stoned te wezen op het podium daaro...heb ik helemaal geen problemen mee, maar als het ten koste gaat van de muziek wel. in het begin was het nog wel strak, maar na een tijdje werd het ongelooflijk slap, toen 1 van die gasten het publiek inging (voor zover het er was, het was echt ongelooflijk leeg, lekker de ruimte dus :grin:!) en daarna aan de voorkant het podium weer opklom stoote die kneuter alles om, :grin:, was wel jammer...maargoed
ja, dat klopt wel ja, altijd stoned !! (zie naam)
beetje jammer soms, maar ach. de optredens zijn vaak wel flitsend
hadden wij er zeker net 1 gezien die neit flitsend was, hehe :smile:
de beatbusters zijn trouwens ook wel strak, ik zag ze op pinkpop en artquake met def p.
Wreed voor je!
waar woon je, zit je zelf in een band ?
haha, nee, ik zit niet in een band, ik heb (nog) geeneens een instrument, nouja, behalve 2 akoustische gitaren... :|
ik woon in limmen, ken je dat? (misschien domme vraag gezien je vanaf het noorden alkmaar, heiloo, limmen hebt, maar ik ken mensen uit alkmaar die niet wisten waar limmen lag... :grin:)
owh, en weet je of iemand anders natuurlijk nog goeie winkels in alkmaar (behalve spanjaard)