euh is hier dan ook een oplossing voor gevonden? mijn mk2 doet juist hetzelfde ..
Printable View
euh is hier dan ook een oplossing voor gevonden? mijn mk2 doet juist hetzelfde ..
nee
het probleem is nogsteeds, maar ik leer er nu gewoon mee leven (even geen cash voor fixen)
Ik heb die dingen ook gehad en als ik er een amp tussen had hangen dan vielen ze ook steeds uit. Echter als ik ze rechtstreeks aan de monitor-out van mijn mengpaneel of audiointerface had hangen gaf dat nooit problemen.
X-cuse me? Het gaat over een actieve monitor, daar zit al een amp in. Waarom hang jij er dan nog een amp tussen? Lijkt me dat dat idd problemen geeft.
De betreffende amp had een onversterkte out.. ging mij er toen om dat ik met mijn toenmalige setup makkelijk kon switchen tussen mijn passieve en actieve speaker set. Heb dat toen ook nog via de Alesis site geverifieerd of dat idd zonder problemen kon. Volgens hen moest dat met de betreffende amp gewoon kunnen zolang ik ze maar niet op de standaard monitor uitgang zou aansluiten mar dat moge duidelijk zijn. Het probleem deed zich overigens ook voor als ik ze rechtstreeks op mijn toenmalige interne soundkaart aansloot. Had het output niveau zeer laag staan maar ook toen vielen ze vaak uit, terwijl ook dit geen problemen zou moeten geven volgens de Alesis site.
Ah, wacht ff, je gebruikte een line-out van die amp. Ja, dat zou probleemloos moeten werken.
Precies... mar dat was dus niet zo... vraag me dus af wat de set-up precies is van de topic-starter..??
computer met een line 6 toneport ux1, line outs gaan naar de speakers
Klopt! Maar zijn die Alesis dingen een beetje fijn? Ben van plan ze ook te gaan kopen....
ze klinken opzich ok, beetje te veel bas van zichzelf maar je leert je speakers kennen ;)