...bijna... :( ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
ah toe nou...
nee, ik heb inderdaad deze 'klacht' vaker gehoord, maar ik heb tot nu toe ook alleen maar Studiotone/AVT50/Valvestate 65 (toch best 'n lekkere leen-amp)/M-audio Black Box en 'straight into computerspeakers' gehoord...
Niet echt zalm-neusje'rig qua versterking, maar ik heb gain te over (OCD gain nooit over de 12uur..)
voor mijn setup vind ik 'm tot nu toe wel (een) end to bijna alles; in lange tijd niet zoveel plezier uit 'n pedaal gedraaid/gespeeld..
wat ik prettiger vind t.o.v. een Fulldrive als 'pedaal' op zich, is dat de OCD met humbuckers en singlecoils even lekker klinkt..
Fulldrive vind ik werelds voor singlecoils, maar voor hb's niet altijd even fijn (zeker niet in compcut mode... misschien andere mode proberen..?)
Ik vind 'm veelzijdiger en dynamischer te bespelen en te 'bedraaien' (aanslaggevoelig en/of knoppen afstellen) dan m'n SEM DS-1 destijds, dat wel..
Die GT-OD schijnt inderdaad erg 'veelzijdig' te zijn..
