Dan wist ik het wel! Blanke All-Parts strat hals er op en dan "Fender Stratocaster Custom" decal er op. Wordt 'ie zeker geld waard!!! LOLCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
Printable View
Dan wist ik het wel! Blanke All-Parts strat hals er op en dan "Fender Stratocaster Custom" decal er op. Wordt 'ie zeker geld waard!!! LOLCitaat:
Niks geen decals , wil gewoon een goed instrument ,namen zeggen mij niets.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malle Eppie
Hehe, maar ik denk eerlijk gezegd (aan de frezingen te zien) dat het een squier is. Ik kan er naast zitten hoor, ik ben niet zo'n fender man...
Heeft Squier 2 punts tremelo's?
ja, de laatste deluxe series hebben een 2 pointtrem, verschil met de US is dat de zadels bij de US offsett zijn en bij de koreaan de schroef in het midden van het zadeltje zit
heb je een idee wat voor hout het is?alder,lite ash?
Erg mooie kleur, ik zou er niets aan veranderen.
Maar zo te zien hebben er al wel verschillende slagplaten opgezeten aan de gaatjes in de body te zien.
In ieder geval massief.Citaat:
Ik ben er inmiddels achter wat voor body het is : Een Fender Starcaster serie , dit is een Amerikaanse variant van wat bij ons Squier is , hij is van agatis een soort mahony en is op een paar krassen na zeer strak en opvallend goed gespoten.
De neckpocket heeft de standaard maten en studs hebben een afstand van 62 mm.
hoe zit dat nou?
beginnen nu niet je handen te jeuken?
wel een lange wacht tot de herfst?
wat had je in gedachte voor hardware?2 HB gesplit?of S-S-S?