betekent wel dat ik straks en SM-9 heb, een SD-9 mod. en een SML Super Metal (opvolger SM-9) met vier van de welbekende chips. Dus als er nog iemand interesse heeft in een SML...
Printable View
betekent wel dat ik straks en SM-9 heb, een SD-9 mod. en een SML Super Metal (opvolger SM-9) met vier van de welbekende chips. Dus als er nog iemand interesse heeft in een SML...
Nice.....wanneer komen de gutshots? :cooler: Hoeft niet hoor maar ben wel benieuwd, miss een TS achtige met TMB tonestack oid...iig een leuk ding, heb je hem al gehoord?
gutshots? Je bedoelt samples (ik ben al een ouwe hoor ;-) )
Nee foto's van de ingewanden (guts), van de printplaat en de onderdelen enz.
Soundclips zijn ook welkom hoor :satisfie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goeiemorguh
je bedoelt van die Gemodde SD-9 of van de SML?
van de SD natuurlijk ;)
Ok, nou hij zal vandaag verzonden worden, maar het moet wel uit de USA komen, dus kan wel ff duren. Tot dan zou ik zeggen... :)
Ik heb hem nu binnen! Ik weet niet hoe een standaard sonic distortion klinkt, maar deze klinkt errug goed. In tegenstelling tot andere distortion pedalen die ik over mijn cleane kanaal gebruikte klinkt deze niet mega schel. Meestal moest ik de treble van mijn versterker bijna op 0 zetten om distorions te laten klinken, maar bij deze dus niet! En als ik hem als overboost op mijn crunch kanaal gebruik, zingt hij als een mooi rond vogeltje. :-)
:???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
TJIELP?!
http://www.klaaswiersma.nl/foto/HoeG...Springtweg.jpg
Wat een dik beest zeg hahahahahah! Net een vliegende eierbal!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon