Die VU meter is echt top. Ik zou er patent op aanvragen als ik jou was en aan Ibanez verkopen of zo. :rockon:
Printable View
Die VU meter is echt top. Ik zou er patent op aanvragen als ik jou was en aan Ibanez verkopen of zo. :rockon:
Helaas, er zijn al meerdere gitaren op de markt die een VU meter hebben (volgens mij was het een Olp gitaar die er eentje had)... dus een patentje zit er vast niet in... en sowieso, patent aanvragen kost 5000 flappen, en dat ik heb ik niet als 17 jarig rotjochie..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rocketman
Heey,
gave creatie!
waar heb jij je gitaar vandaan?
(ikwoonookindelft ..en ben een broekie
in dit spul :sssh: )
trouwes, 5000 eurootjes is echt *** veel
Die behringer was een gitaar van 40 euro gekocht bij feedback in de aanbieding, echt een barrel :p maar wel leuk om aan te knutselen. De rest van mn gitaren heb ik bijna allemaal bij dols muziekhandel gekocht, eentje bij han meyer, maar dat is een lul.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ecah
En 5000 euro is TE veel voor een arme youngster
ja die han meijer ofzoiets, daar was ik gisteren,
nou wat een gezicht kan die man trekken :seriousf:.
die stapt volgens mij echt e-l-k-e ochtend met
het verkeerde been uit bed.
maar het was wel grappig, want bij hem kwam ik
jody bernal tegen. echt een klein mannetje is dat
trouwens, ben echt totaal GEEN fan van hem, maar
wel lol
bij dols, die mensen zijn echt aardig hè? daar ga ik mijn
toekomstige gitaar kopen denk ik..ben alleen nog een
beetje aant twijfelen tussen een electrische of niet
en heey, die FredLeds zijn echt héél erg gaaf :hippie:
Hahaha, geweldig die VU-meter!
Dols moet je gaan. Die gasten kunnen alles repareren aan je gitaar, en ze hebben best lekker spul hangen. Jan Morien (bij Han in de straat, richting de koepoortbrug) heeft ook mooi spul, die heeft meer echte merkgitaren.
Inderdaad, OLP Guitars heeft onder andere een McSwain Signature model met een VU-meter. Al weet ik niet of zij hier de eerste mee waren. Hieronder effe een link met de foto. Link is van muziekshop Feedback.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenB
http://www.feedback.nl/?id=55&b=EOLEGMSTT
Precies hetzelfde model hing ook bij de gitaarwinkel in mijn dorp. Ik vond hem wel vet maar niet zozeer dat ik hem zelf wilde hebben, anders hing ie nou wel bij mij thuis aan de muur :roll:.
Ik vind dat echt heel gaaf, zo'n VU meter. Goedkoop gitaartje aanschaffen, lekker aanklooien en je hebt iets speciaals. Now that's the spirit :) Wil ik ook altijd nog een keer gaan doen, een goedkoop flutding ombouwen. Tof hoor!