ok, is geplaatst :) ja, dit is best een aanrader voor menig man! als je een strat-liefhebber bent helemaal, dit klinkt vergelijkbaar, maar toch net ff iets origineler/aparter en veelzijdiger
Printable View
ok, is geplaatst :) ja, dit is best een aanrader voor menig man! als je een strat-liefhebber bent helemaal, dit klinkt vergelijkbaar, maar toch net ff iets origineler/aparter en veelzijdiger
Ik heb twee jaar geleden drie dagen eentje gehad die ik had gekocht voor 500 tweedehands. Er was iets met de halspen waardoor ie mijn .011's niet slikte en ik kreeg kramp van de platte hals, dus heb hem weer teruggebracht. Dus ik denk dat de prijs die jij hebt betaald voor een sunburst tweedehands niet gek is. Is die van jou ook zo idioot licht? Ik vond het wel jammer dat ik er niet mee overweg kon, heb het altijd mooie gitaren gevonden.
ja dat krampverhaal herken ik dus....ook beetje last van, maar ik geef t niet op, denk dat die rekking juist goed is voor mn hand, en dat ik uiteindelijk grotere afstanden kan overbruggen op andere gitaren daardoor.
hij is idd ook nogal licht, maar dat vind ik wel lekker, ik ben nogal klein van stuk, en moet vaak optreden, en een lichte gitaar is dan wel fijn. bovendien heb ik ook een ibanez- S en die is ook licht, dus het valt goed onder wat ik gewend ben. een dikke LP van 5+ kg is niets voor mij bijv :)
He Ska mooi ding, de mijne is bijna klaar om opnieuw gespoten te worden, zie zelfbouw.
Maar hoezo nieuw die dingen zijn uitproduktie, misschien dat er zo hier en daar nog 1tje nieuw rondzwerft maar dat is het dan wel.
hey boem! ja, ik had je gitaar al gezien, hardstikke mooi zoals ie geschuurd is! ik ga je later mss wel ff contacten, want ik ben dus ook een refinish van plan. hoewel ik t mss ook uit ga besteden, mss dat Fred Dons een rustige zomer heeft :D
maar ik ken nog wel wat winkels waar ze ze nieuw hebben, mss wel oudere modellen dan....maar wordt de P38 dus niet meer geproduceerd? mijne is in elk geval in nieuwstaat met plastic er nog op, maar de vorige eigenaar heeft hem niet zo vaak bespeelt, kan best zijn dat ie hem al een tijdje had liggen, dat weet ik niet.....
maar fijne gitaar he :) daar kan jij natuurlijk over meepraten!
komt ie....niet te hard schrikken, maar ik wil haar keihard verkrachten:
http://i37.photobucket.com/albums/e6...rkercustom.jpg
zoiets, maar dan ZEKER een minder opzichtige kleur groen (maar dat kon ik ff niet in paint vinden). beetje naturel grasgroen moet het wordne, en dan met zwart/wit (ska) blokjes op die slagplaat....what do ya think :D
Volgens mij was de p38 gewoon te goedkoop, en dus te duur voor parker, en hebben ze hem daarom eruit gedonderd. Ik heb geen idee hoe hij speelt, eerst opknappen dan spelen.
En jouw kleuren, ach ik had zoiets wel verwacht :blast:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
NEEEEEEE WAT GA JE NOU DOEN :nervous: :???: Grapje zeker
yeah :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba
welke finish ga jij dan toepassen?
niet zeuren :D het BLIJFT een goeie axe, en zo ziet ie er vet uit onstage, past goed bij mij EN mn band :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS