Mplayer :) (geweldig programmatje)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Printable View
Mplayer :) (geweldig programmatje)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roman
Thanks ! 101010100101
Hey aangezien jij al wat verder bent met nuendo..ff een vraagje..
Ik heb ivm met tijdtekort samples van drums enz..
Nu zijn de samples net te lang en als ik dan tweede samples er bij voeg dat plakt ie em gedeeltelijk over die andere heen.. Nu heb ik al geklooid met de snap functie maar kun je die ook helemaal uitzetten?
Gr Laurens
Importeert je samples in Nuendo.
Knip ze stuk voor stuk hoelang je ze wil hebben.
Export ze allemaal apart.
Laad ze allemaal in Drumagog.
Als ik dat zou doen dan hoor je afgekapte drums en dan krijg je een sample nooit goed.. de sample is namelijk maar 1 maat lang..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloodline
En wat is Drumagog..???
Wat Roman zegt, de "muur" krijg je juist door het vaak opnieuw in te spelen ipv copieen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roman
Niks mis met het dubbel laten afspelen van hetzelfde spoor, maar daar wordt het inderdaad 3dB harder van. Dubbel heeft pas nut als je vervolgens een spoor vertraagt (aantal ms) en panned. Dat wordt je geluid breder, maar neem liever gewoon twee keer op.
drumagog is een sample programma.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gitaarhaantje
Ik heb bijv wav bestanden waarin een aantal keren de kick wordt gedaan me ongeveer 3 seconden er tusse. die stukken knip ik er dan uit.
het hngt dus van het sample af.
Mendel, je mixen klinkt lekker. Er zitten handige dingen in de tutorial, op een of andere manier blijven mijn gitaargeluiden samen met dkfh altijd nog heel erg dun.
ik doe alles met mplayer classic, maar deze wou hij niet in 1 keer afspelen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ExRxIxC