Dankje, die ga ik zeker contacten, ik hoop dattie 'm apart verkoopt.
Printable View
Dankje, die ga ik zeker contacten, ik hoop dattie 'm apart verkoopt.
Ehm, de DD-6 heeft ook een tap functie
Vergeet die deal maar. Ik zag zojuist dat ook Bill Gates mee zit te bieden! :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
Zie je wel?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dastard
SUPERHANDIG. echt iets voor mij! :seriousf:
Crap? Noem eens een ander bedrijf die op deze manier effecten weggeeft? Als jij nou een Verbzilla koopt, bestel voor mij dan even een Echopark onder deze crap-actie, geef ik jou een euro!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
dat is mijn adres... :seriousf: (maar hij heeft nog niet gereageerd met een tegenvoorstel, mijn bod voor alles is uiteraard te laag)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Dan moet je wel uitkijken: als je ze voor de gein allebei aansluit en gaat spelen, wil je ze waarschijnlijk allebei houden. En dan ben je dus niet €100-120 maar €218 kwijt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MizZoo
Dikke kans dat ze dat alleen vinden omdat er Line6 op staat. Stiekem vinden ze het een geweldig effect, maar Line6 geweldig vinden is toch taboe ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
De Line-6 heeft ook multi-delay, dus 2 delays door elkaar, icm met de taptempo kun je zo van die huge U2 delay riffs krijgen.
just my 2 cents
Ik gebruik de DD-6 en die bevalt me erg goed. Juist die hold functie en de warp vind ik erg gaaf. De echo-park heb ik geen ervaring mee, het gebruik van een apparte voeding hield mij tegen hem uberhaubt te proberen.
En een Akai Headrush E-2, iemand daar ervaring mee? Zit eraan te denken om deze aan te schaffen en de DD-5 die ik al eeuwen te leen heb terug te geven. Maar ga ze binnenkort alledrie eens uitproberen naast elkaar. In dit draadje loopt de Echo Park iets voor op de DD-6. Heb het alleen niet zo op Line6, maar vooroordelen zijn er om weggenomen te worden ;)