Beetje vreemde, ietwat offensieve reactie. Het was een voorbeeld, i.p.v. jouw naam had ik ook HWA, of ieder ander die redelijk actief pedalen bouwt, neer kunnen zetten.......
Printable View
Beetje vreemde, ietwat offensieve reactie. Het was een voorbeeld, i.p.v. jouw naam had ik ook HWA, of ieder ander die redelijk actief pedalen bouwt, neer kunnen zetten.......
Maar dat deed je niet. Los van het feit dat dat gehele voorbeeld niet terzake doende was. De essentie van dat bovenstaande, copyrights, heb je klaarblijkelijk gemist?
snap je dat dan niet, als moderator moest hij wel reageren op die vreselijke fout die je maakte, dat gaat hem gewoon aan het hart! ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dml
Ha Stijn! Fijn dat je er ook bent. Ik verwachtte je eigenlijk al :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intervine divention
ja ik denk, lijkt me een mooi moment om even met mijn gitaarnetvrienden te praten:)
enneh over overdrives gesproken heb je het pedaal al op de post gedaan Dennis? kan niet wachten:)
heren, heren... we gaan hier toch niet ruzien over een pedaal he?
Ik wil graag dat iedereen vriendjes is en dat we het over pedalen hebben...
dan mogen jullie mijn nieuwe sig zien...
Ja, rjong999 erbij en D_H's conspiracy theory is weer een feit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intervine divention
Nee, en het feit dat IK jouw naam noem moet haast wel weer iets ergs zijn om op zo'n manier te reageren, of niet?! Geeft verder niets, ik zal voortaan good 'ole D_H niet meer in een voorbeeld gebruiken of überhaupt benoemen, iedereen blij. Terug on topic!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
back on topic: ik heb Roel net gesproken en hij bevestigd dat ie zijn ontwerp van ggg heeft. Zelf geetst, hij zegt dat er zelfs een blendomatic logo op de onderkant staat. Hij heeft - voordat hij zijn eerste Drive-O-Matic bouwde-contact gehad met JD Sleep van ggg en een deal gemaakt met de man: Sleep krijgt een Drive-O-Matic.
Daarmee zal hij de eerste Drive-O-Matic eigenaar zijn die niet Peter heet!...en niet uit Rockcity komt...
Dus ik zeg net tegen hem: ik wilde het apparaat meenemen naar de repetitie, maar durf eigenlijk niet. Is mijn allereerste neiuw-in-de-verpakking-pedaal. En hoe hufterproof ook, ik ben bang dat ik het beschadig, vooral die opdruk.
Hij zei dat ik me niet aan moet stellen. En hij heeft gelijk.