Wat een lamme tekst....
Maargoed, ik ben wel benieuwd wat het dan wel niet te bieden heeft (lees: clipjes)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Debaser
Printable View
Wat een lamme tekst....
Maargoed, ik ben wel benieuwd wat het dan wel niet te bieden heeft (lees: clipjes)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Debaser
Tja, daar had 'ie mij voor moeten vragen. Schrijven is mijn vak. Maar clipjes maken niet, helaas...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
Enthousiast... Het is een TS, he? Ik begreep trouwens uit zijn woorden (ben zelf niet zo technisch dat ik het kan volgen) dat zijn mods meer tweaks zijn: zelf met weerstandjes/condensatoren aan de slag, tot het resultaat helemaal naar wens is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Het zijn geen standaard-mods die in het ding zitten. Maar anderzijds is het verschil met mijn ouwe trouwe groene ook niet echt groot. Het blijft inderdaad een TS-kloon.
Voor mij is het verkoopargument dat het een 'signature' is van een gast die ik al 20 jaar ken. Ik kan me trouwens herinneren dat hij Pietje Pan ooit eerder het plan had om pedalen te maken. Maar toen ging het hem vooral om de vormgeving. Als beeldend kunstenaar/afgestudeerd vormgever wilde hij buitenissige wilde creaties maken, wat er in zat interesseerde hem minder. Misschein dat het er nu alsnog van komt?
Ik bedoelde ook zeker niet jouw beschrijving, maar de eerste aanvankelijke enthousiaste reaties (puur op uiterlijk dus eigenlijk) en ik had even het deja vu van vorige week, toen de nieuwe TS gebruikers (Hoe krijg ik mijn high gain scheur strakker) blij verrast waren dat er ook TS'en zijn met mods voor meer laag, terwijl die al jaaaaaren op de markt zijn.
Afijn, no harm intended :hippie:
In welke band speel jij dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet
Wat, geloof je 'm niet ofzo?!?!?!?! :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay75
geintje....
Citaat:
in One Harry...
hoezo? Kom jij ook uit Rockcity, dan?
Tuurlijk wel, ik repeteer ook in de Popei en vroeg het me af!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
THAT'S WHY, niet stoken jonge!!!! hehe
@Piet:Ik kom ook uit de mooiste stad van Nederland inderdaad.
Ik speel gitaar bij The Vindicators sinds Francois weg is bij hun.
Wan Herrie komt me wel bekend voor, speelt Nico daar ook bij?
Nee, Nico mocht alleen een keer meedoen tijdens de pinknoise-herdenking, omdat hij al 30 jaar m'n beste maat is.Citaat:
Eindhoven de mooiste stad? Ik weet wel dat we hier goeie dope hebben, maar waar koop jij de jouwe?
Ik ben al dope zat van mezelf!
Grappig trouwens!
Nico was mijn bandcoach nog ooit in popei!
Doe m de groeten!