ik denk dat voor jou Celestion V30 erg goede speakers zijn. verder zou je kunnen kijken naar Eminence... die schijnen ook erg goeie speakers te hebben.
greenbacks moet je van houden maar is denk ik voor jou minder geschikt.
Printable View
ik denk dat voor jou Celestion V30 erg goede speakers zijn. verder zou je kunnen kijken naar Eminence... die schijnen ook erg goeie speakers te hebben.
greenbacks moet je van houden maar is denk ik voor jou minder geschikt.
Pssst...budget van 1000 euro?kijk dan eens na Bogner ;) Zeer gave cabs.
Ja precies zoiets! Verkoop je die toevallig ;-) Of weet je eventueel iamand die er een te koop heeft of een muziekzaak waar ze te testen en te kopen zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl
Bedankt voor het advies!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Ik heb vrij weinig ervaring met speakers. Celestion hoor ik wel meer goede dingen over. Ik had ook een Celestion in mijn Flextone III, die klonk wel goed, maar een beetje iel (of dat lag aan de flaxtone zelf?)
Wat is het verschil tussen V30 en V60 speakers? Gaat het dan vooral om het wattage?
Weet je misschien een website waarop je makkelijk speakers kan vergelijken?
Heb op de website gekeken en moet zeggen dat er veel goeds over wordt geschreven. Wat is de meerwaarde volgens jou van een Bogner t.o.v. een Mesa of Engl cabinet? En heeft iemand een idee welke speakers erin zitten, staat niet op de website...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
http://www.bogneramplification.com/2x12Info.htm
Bogner is goed, maar is opzich niet bedoelt om horizontaal te gebruiken
je bedoelt verticaalCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
bogners zijn volgens mij op verzoek met elke speaker te krijgen...
standaard heb je ze met V30's en Greenbacks dacht ik.
bogner schijnt de ubercab te zijn, maar ook met een eigen geluid waar je van moet houden. maar ik zou eens naar Jukebox in Boekel gaan. die hebben volgens mij de hele riedel qua cabs wel staan...
Bogner's naam is gewoon gehyped. Niet dat je mij zult horen zeggen dat het geen goeie cabs zijn, maar het biedt niets meer dan een Mesa, CAA, Engl. Enkel iets anders.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Persoonlijk vind ik mijn Mesa2x12 ook lekkerder klinken dan m'n 4x12 bogner, dus is voor mij de zoektocht ook weer begonnen.
sound is persoonlijk....
vond zelf de combi van Bogner Shiva + Bogner 4x12 super!
maar helaas geen geld en 4x12 is voor mij te onhandig, gezien ik op zolder slaap en oefen...
Ben van plan om 'm eind deze maand weg te doen.... PM me maar...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Markn