-
Zo'n template bit zul je moeten kopen. Dat kan bij stewmac in america of bij www.bovenfrezen.nl . Let op, bij stewmac heeft ie een 6,3mm schacht en die past niet in je aldi frees.
Voor 8mm schacht zie http://www.hmbt.nl/CMT2006_036_099 bestelnr : 901.160.11B
-
-
Ik heb hem hoor! En het is echt een hele mooie frees, zeker voor het geld. Het zal niet zo degelijk aanvoelen als een nieuwe Bosch, maar er is wel overal over nagedacht. Ik ben een tevreden klant! :)
-
Ik ook ! Is inderdaad een mooie boven frees . Helaas zit er geen kopier freesje in met het wieltje aan de boven kant. Maar voor 32 euro vind ik dat niet erg.
-
Ik heb hem gister gekregen van mijn vader. Hij was in een goede bui.
Zocht al tijden een frees!
Ben er zeer tevreden mee. Ik zal als mijn H/H strat afgebouwd is eens beginnen met een tele met 1 humbucker. De frees komt dan mooi van pas :D
-
voor de gelukkigen, gefeliciteerd.
maar ehh, wel oordoppen gebruiken he, als goed voornemen.
want anders een pracht werkstuk, maar je oren horen niet meer hoe goed het geworden is ;-)
-
Zit er een 6.3mm spantang bij of enkel 6 en 8mm?
-
volgensmij alleen 6 en 8, maar weet niet zeker