De middelste!!
Printable View
De middelste!!
Ik begrijp wat je bedoeld, maar bij mij is het sowieso lastig. Ik bouw in m'n schuur en daar is het nu een kleine 10 graden. Ik heb m'n hout in huis liggen op zo'n 17 graden. Ik wil het hout niet in de schuur leggen omdat de daar bv in de winter net zo koud is als buiten. Maar ik wil wel bouwen. Dus alles ligt in huis en elke keer als ik bouw neem ik het mee naar de schuur en aan het eind van de dag weer mee naar binnen. Ik weet dat dat niet de beste methode is vanwege temperatuur schommelingen, maar altijd beter dan in een vochtige, koude schuur.
Tis helaas niet anders....
Hey Dieter,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Da's grappig, dat doe ik precies hetzelfde. af en toe wel veel heen en weer lopen, maar dat is dan maar zo.
Je bent weer een leuk een veel belovend project gestart zie ik!!!
Ik zou voor de 1e gaan, wel beetje standaard, maar net niet helemaal door de plaat. Ik vind een zwarte plaat een beetje budget ogen op zo'n gitaar, net als spietwitte platen.
Deze tele wordt wel leuk, maar ik nog nieuwschieriger naar de FR-tele, hoe die gaat worden. Maar ik blijf 'm uiteraard volgen!
vr.gr.
Branko
PS.
Mooi hout trouwens!!!
ik bouw ook zo, hoor, in de schuur, maar ik bedoel meer dat het hout binnen een aantal weken zou moeten liggen voordat je het bewerkt, ongeacht of je het buiten in een koude, natte omgeving zit te zagen/snijden. Bij mij ligt het hout voor nieuwe projecten binnen, hout voor later gewoon buiten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mattia
Hey Mattia,
Je boodschap was uiteraard wel duidelijk!!! Ik denk dat de meeste in een "klein" schuurtje werken!!
Even OFF toppic:Gaat het wat met het herstel?
Ik stuur je nog even een PM
vr.gr.
Branko
Ik zou zelf 100% voor de tortoise gaan.
Mooi projectje, trouwens!
Bovenste, absoluut!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Dat zeg ik! Ik vind die ook het best in balans, zeg maar. Echt de mooiste.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
najah, vind de derde van onder ook wel mooi :eek: :D
Ok, dan wordt het de tortoise, ik ben zo'n volgzaam typje....
Deze week maar eens wat spullen gaan bestellen, vanaf 18dec ben ik vrij tot 3 jan, dus lekker bouwen!
Meer foto's volgen later weer!