ja dirk witte ken ik natuurlijk. misschien breng ik em daarheen, het is wel meer een winkel dan dat het echt knutselaars zijn vrees ik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebass
Printable View
ja dirk witte ken ik natuurlijk. misschien breng ik em daarheen, het is wel meer een winkel dan dat het echt knutselaars zijn vrees ik.Citaat:
Sjak Zwier of Jasper van AspeGuitars (werkt ook bij LiveMusic in Arnhem).
mijn les paul (epi) is ook gevallen begin zomer dit jaar... heb het zelf weer helemaal netjes aan elkaar geplakt...
mist wat lak hier en daar.. maar ja.. relic
Nou volgens mij hebben ze twee gasten die al die reparaties en verbouwingen doen. Dat kleine werkplaatsje waar je tegenaan kijkt als je binnenkomt. Ze bellen je ook om te overleggen over de kosten of andere zaken die besproken moeten worden. Dat is iets wat ik ook wel fijn vind zodat je een beetje op de hoogte wordt gehouden en niet voor verrassingen komt te staan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram123
hee hoo ze hebben de zolder ook nog! maargoed, stand-by, relaxte mensen! Ik zou t daar maar eens proberen, tenzij je t 100% perfect wilt hebben, dan moet je naar een goede bouwer gaan en meer lappen waarschijnlijkCitaat:
artnos of zwier beide vlissingen, kan je gelijk onze zeeuwse lucht opsnuiven :seriousf: