Laat me weten hoe het allemaal gegaan is, man. Ik ben benieuwd wat je er live van vindt.
Printable View
Laat me weten hoe het allemaal gegaan is, man. Ik ben benieuwd wat je er live van vindt.
Yep, Bias potmeter gaat er zekers komen want ik wil die EL34 sound wel eens horen op een Rectifier .....las er erg veel reviews over op harmony Central dus.....nu nog ff kijken wie dit het beste kan doen bij mij in de buurt..
Bedankt voor alle advies en als ie klaar is hoort U het allemaal !!
Gr,
A+
Zou Negative3K dat kunnen?? :-D
Harm
Anand: ik kom heel snel ff bij je langs.... dit weekend tijd?? Hehehehe, ff horen!!!
Ik bel wel ff.....
Dr Tube heeft veel ervaring met mesa / bias switch installeren.. zit alleen wel vlakbij r'dam
ik kan het zeer waarschijnlijk wel, maaar ik heb het nog nooit gedaan en ik ga ook niet zomaar in een dure PCB amp van iemand anders solderen, daarvoor zul je toch echt naar de profs moeten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm
Hee Anand,
Mail Bob van Eurotubes eens.
best kans dat hij een goede oplossing voor je vraag heeft!
succes
Nocki
jep, erg goeie ervaring mee overigens, heeft mijn DC-2 onder handen genomen en daar beni k nog steeds érg blij mee :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
mijn single rect. ging naar de gitaarshop om gebiasd te worden en el34 buizen te krijgen. bleek dat de 6l6 instelling ook goed was voor mijn el34 buizen. misschien wel mazzel... t is wel de uitvoering met schakelaar.
Uhh, je EL34's in de 6L6 stand? Dan staan de EL34's wel heel erg koud.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorrit
Okidokie dan, genoeg adressen .....heb momenteel eersy met Aaldert van Weelden afgesproken . Als hij het niet kan dan zal ik Dr Tubes zekers benaderen ....
Thanks & bel ff Harm want zaterdag ben ik rond 12 uur weg vanwege optreden etc.....
Gr,
A+