Anyway; het is aan jou om t wel of niet te doen. Er zijn mensen die jaren een 100w amp met een 100w cab spelen en geen problemen hebben. Andere mensen blazen wel speakers op. Als je veilig wilt zijn, moet je t gewoon niet doen. Simple as that.
Printable View
Anyway; het is aan jou om t wel of niet te doen. Er zijn mensen die jaren een 100w amp met een 100w cab spelen en geen problemen hebben. Andere mensen blazen wel speakers op. Als je veilig wilt zijn, moet je t gewoon niet doen. Simple as that.
Ok, dank je Nico!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicoverduin
Ik zal het eens even checken, en dan proberen de impedantie idd gelijk te houden!
nogmaals bedankt!
Harm
Ik heb mijn versterker eigenlijk nooit voluit. Ik heb de master volume altijd rond de 7. en de preamp volumes ook rond de 7. Dus opzich zouden die 2 greenbacks wel moeten kunnen. Of anders moet ik Vintage30's kopen?? Alvast bedankt voor de reacties
Eerder vertelde je nog dat je altijd voluit zat te blazen... :confused:
Nou ik zelf eigenlijk niet echt maar als ik hem welleens uitleen bij een jam-sessie gaat die wellis volluit heb ik gezien :stop: maar ik neem hem niet meer mee naar jamsessies en laat ook geen andere over me versterker spelen meer :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Was in een ander draadje:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...0&postcount=29
vintage 30 is ''DE'' speaker ! dan zit je precies goed ;)
Vintage 30 heeft 60 of 70 Watt. Ruim voldoende dus.
Daarmee bedoelde ik dus dat de versterker al een aantal keer volluit heeft gestaan op die jam sessiesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Dan wordt het waarschijnlijk wel de vintage 30 :)