Mooi dat je er zo over te spreken bent, ik heb het ook altijd een erg fijne versterker gevonden :) Als ik straks ergens woon waar ik weer de ruimte heb denk ik dat er waarschijnlijk wel een nieuwe komt 8-)
Printable View
Mooi dat je er zo over te spreken bent, ik heb het ook altijd een erg fijne versterker gevonden :) Als ik straks ergens woon waar ik weer de ruimte heb denk ik dat er waarschijnlijk wel een nieuwe komt 8-)
Beam Blockers? Wat zijn dat? En ook een Ibanez rg1550 ;)?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stitch
Het is inderdaad echt een versterker waar je wat ruimte voor nodig hebt hehe, ik zit er aan te denken nog een klein versterkertje erbij te kopen binnenkort die ik af en toe mee zou kunnen nemen naar beneden en om een beetje zacht te kunnen spelen... Als je de 5150 gewoon op 0 zet hoor je hem nog best goed haha.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
ahh die foto's pure nostalgie.... ooit komt hier nog een 5150 :)
hey ibbiCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbie
ik heb precies hetzelfde zoek ff op "knoppen 5150" ofzo daar had ik die vraag al is gestelt. en na 5 ongeveer komt er bijna geen volume bij alleen gaan je buizen harder gloeien :) voor de rest heb ik hetzelfde met de gain enzo die gaat gewoon neit harder na 7 enzo (bij de rest van de knoppen precies hetzeflde trouwens behalve met de precensce)
De high is ook heel erg gevoelig, die kan je ook goed instellen viel me op, de pre rhythm is ook wat beter in te stellen viel me op.
Netjes hoor ! is volgens mij weinig de deur uit geweest als ik het zo zie...
mijn nieuwe amps zagen er meestal na een week of 8 uit alsof ze al jaren in een oefenruimte hadden gestaan hahaha
Cool setupje !
En eeuh.. erik ? waar speel jij nu op dan ?
Mooi spul! Errug netjes! Absoluut niks voor mij, maar dat geeft niet. Het ziet er echt heerlijk basic uit zo, daar hou ik wel van. Top!
Is zo'n 5150 ook zo zwaar als ie eruit ziet?
Tussen de 45 en de 50 kilo, dus ja hij is zo zwaar als hij er uitziet ;)
>Dude
Koch Powertone
Ja, dat was wel even lastig om hem van de wenteltrap te krijgen. Bedankt voor de leuke reacties! Enige wat er nog bij moet komen is een Dime Wah o.i.d. en misschien een chorus/delay dan ben ik voorlopig klaar!