die chinees is degoutant
Printable View
die chinees is degoutant
Fuck man, wat een kutherrie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
dat is nou ook net de bedoeling ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
laatst ook ff een cdtje van ze gekoopt... opzetten.. op je bed gaan liggen. en kijken hoelang het duurt voordat je aan dingen als necrophilia en abattoirs gaat denken ;):)
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=1cbtuGAq7L8 onze hollandse trots...
"Iets met Ska erin"
Wat heeft dit met noise te maken dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
Dat Wolf Eyes ga ik trouwens eens beter checken!
jezus wat een tering herrie, ik word er helemaal misselijk van... die chinees dan..
en dat van Cobain kan ik ook nie zo waarderen...hij blijft er wel rustig onder gelukkig : P
niets :) ik wilde mensen gewoon laten kennis maken met deze band ... :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trocar