Haha, hendrix slecht vinden. Je moet hem niet goed vinden, zeker niet, maar overrated is hij niet hoor. Je moet het in z'n context plaatsen. Zonder hendrix was er veeeeeeel muziek nooit geweest, misschien had jij dan zelf geen gitaar gespeeld, want JOUW gitaarhelden, zoals slash, hadden dan misschien ook geen gitaar gespeeld...
@sebman: wat een prachtige uitvoering van Red House. Hendrix op z'n best!
