Als je gewoon een ding wilt dat er op lijkt koop je bij Feedback een leuke Behringer en op marktplaats een 7ender-decal. Ben je voor in totaal €20 klaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timbo
Printable View
Als je gewoon een ding wilt dat er op lijkt koop je bij Feedback een leuke Behringer en op marktplaats een 7ender-decal. Ben je voor in totaal €20 klaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timbo
vroeger zat er nitrocelluloselak op, dat slijt weg als het ware (plekken waar je veel speelt krijg je vlekachtige slijtage), de lak die ze tegenwoordig gebruiken (iets met acryl?) is meer een soort plastic, dat deukt en barst als je er ergens mee tegenop knalt, maar het slijt niet (of iig niet zo snel en op dezelfde manier als nitrocellulose) gibson gebruikt als 1 van de weinige nog steeds nitrocellulose op haar gitarenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
idd, en die 62er kan je ook nieuwzijnde kopen, kijk maar op de fender site bij american vintage strat en je kan die ook in de 3-kleuren sunburst krijgenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
kostprijs: rond de 1400-1500 euro
Die American Vintage heeft ook nitrocelluloselak, in tegenstelling tot de Classic, die gewoon polyester lak heeft. Die komt dus inderdaad dichter bij Johns Strats, hoewel ze waarschijnlijk niet dichter bij het budget komen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krieke
Towards the end of the video, the band "become" themselves and John plays a white 1961 Fender Stratocaster, with its visible wear and tear. It is similar to a white Stratocaster Jimi Hendrix used, who is one of John's major influences.
een witte strat dus
die zijn goed te vinden
dan laat je em toch gewoon ergens reliccenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
dit is de 2e keer dat iemand dit zecht!!!!!!! :o :o :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krieke
dat laat je toch niet doen, gewoon zelf met schuurpapier, hamer, koffie ed. aan de gang!!
en anders wil ik het wel doen, kost je slechts 150 euro....
volgens mij is dat relicen helemaal niet zo'n issue, ik denk dat meneer gewoon een witte fender strat zoekt
maar ik kan het mis hebben
koop gewoon een goedkope witte strat en houd hem 3 maanden bij je
dus : bij het eten, zwemmen , fietsen ,naar de kerk,naar school, je billen mee afveggen,enz...
dan lijkt hij er zeker heel erg op na die 3 maanden :rockon:
dat vind ik best stom van Gibson.. een LP moet jusit altijd mooi blijven, en een strat mag afgeragd worden...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganjaman