Verticale lijnen? als het multiplex is dan is het iig horizontaal (met de body mee) maar kan je eens een close-up foto maken dan van de zijkant :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Printable View
Verticale lijnen? als het multiplex is dan is het iig horizontaal (met de body mee) maar kan je eens een close-up foto maken dan van de zijkant :)Citaat:
jaaa tis met de body mee:D mijn fout, een momentje dan maak ik even een foto ervan
Is goed.. ik w8 wel ff :p maar als het met de body mee is heb je wss indd multiplex.. maar whatever, ik heb hier een multiplex bas staan die het ook goed doet.. dusja :)Citaat:
http://img263.imageshack.us/img263/7...ltiplex6uz.jpg
en hier de foto. de hals is trouwens ook van een of ander donker hout, ik herken het niet. maar komt allemaal nog wel, tis al laat :D
Yep.. inderdaad, nu kun je het duidelijk zien: multiplex. Wel vreemd dat ze er dan een transparante lak op hebben gezet, als ik een multiplex gitaar zou maken dan zou ik em helemaal dichtsmeren dat je er niks meer van zag :)Citaat:
ach hij klinkt goed daar gaat t om:P alleen jammer dat ik m niet in me band kan gebruiken, daar rockt ie niet hard genoeg voor denkik, tis echt een oue bluesachtig soundje met weinig output, dus lekker thuis bluese:D
Een sg die niet rockt? juist.. ga eens snel een setje P90's halen ofzo :)Citaat:
ja hij rockt wel, maar anders, kan het niet uitleggen:p tis niet zo'n standaard rocksound van BAM ofzo. maargoed:P ik ga slapen, dat heb ik nodig geloofik:D bedankt voor de reacties en tot morgeee:D
Een rocksound van BAM... juist ja :p maargoed, congrats iig met je plank :)Citaat:
De laarzen. :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noot Muskaat