-
ja ieder zijn keuzes....en gelukkig maar....de andere kant is dat je niet een stuk uit je gitaar kan zagen.
Ik heb al jaren alleen gitaren met cutaways, maar ik ben ook iemand die de klanken over heel de gitaar nodig heeft. Ik tap ook vrij veel en heb daar ook hogere posities voor nodig. Vandaar een cutaway. De kunst is om dan een gitaar te vinden die ook met een cutaway genoeg (akoesties) volume produceert. Zowel mijn breedlove als zwier hebben dat...de breedlove omdat ze de mindere oppervlakte van het bovenblad o.a. compenseren met een diepere klankkast ( daardoor lekker diepe bassen) en de zwier omdat die een bijzondere cutaway heeft die je bijna nergens ziet...( zie 'gear' op mijn website).
Het blijft gewoon een keuze en een gevoel.....er is geen goed of slecht...het is meer: wat heb ik nodig.
-
ik denk niet dat iemand daar iets aan toe te voegen heeft ;) ik ben iig heel blij met mijn keuze! gr. thomas
-
JAJA MENSEN!!
Hij is binnen! :D Ik ben er echt super blij mee, en hij speelt echt fantastisch! En een dergelijk perfecte afwerking kom je ook niet vaak tegen!
Een alvarez kan ik qua geluid echt iedereen aanraden!
-
Gefeliciteerd met je aanwinst, veel spelen dan maar!