leuk leuk, jammer dat die clips allemaal zover af zijn, gaat tenkoste van het detail, vooral bij de SLP. De 2203 low input klinkt idd ergg goed.
wie speelde trouwens wanneer?
Printable View
leuk leuk, jammer dat die clips allemaal zover af zijn, gaat tenkoste van het detail, vooral bij de SLP. De 2203 low input klinkt idd ergg goed.
wie speelde trouwens wanneer?
Godsamme gasten, lekkere clipjes:-) Soms gaat het door mijn hoofd mijn Engl Powerball te verruilen voor een ouwe Marshall met wat boostpedaaltjes...verleidelijk....:p
Gave clips Mitch! Klinkt allemaal wel lekker.
Overigens nogmaal hartelijk dank aan Gerard (GVees) voor het lenen van de mic voor de MD. Ik heb zelf een super-simpel MD micje, maar deze was echt prima. De beperking is gewoon dat wanneer de mic een te hoog signaal de MD instuurt grijpt zijn limiter in en die kun je niet overrulen. Zelfs op de laagste stand betekent dat dat grote pieken (met name op clean bijvoorbeeld) gesquasht worden.
Alles werd gespeeld door ene Chris W. uit V.
Bedankt voor de clips!
Ik had het verslag al vol interesse gelezen en dit maakt het helemaal af! Wat mij betreft is de Deluxe met de PRS dé combi na het beluisteren van deze clipjes, helemaal te gek!
Daar een AC30 bij voor echte crunch en ik zou een blij mens zijn :-)
Spijtig dat er geen clips zijn van de CMW/Vernet/andere 'kleine' bouweramps zijn!
Je bent bij altijd welkom om wat te komen spelen hoor.
Al kan het dan niet in huis zoals Ray (dat trekken mijn buren niet :P), maar er is dan wel wat te regelen.
Misschien kunnen we later in het jaar of zo, als de groep klein genoeg is, bij ons in de oefenruimte wat organiseren. Op zondag zoveel herrie maken als je wil....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
Klinkt goed :)
+1. Met een beetje geluk is m`n `76 superlead dan ook klaar. Die staat nu in Vleuten. Kan ik dan mooi in een weg doen.
76 superleads. Hell yeah :)
Wat heb je eraan laten doen eigenlijk?