ik had en paar jaar geleden en hughes & knetter top die ik oa om die reden ook heb weggedaan altijd radio moskou!
opzich nie zo erg maar met een optreden dan baal je man.
Printable View
ik had en paar jaar geleden en hughes & knetter top die ik oa om die reden ook heb weggedaan altijd radio moskou!
opzich nie zo erg maar met een optreden dan baal je man.
Wat voor een Wahpedaal heb je? Ik heb dat namelijk ook wel 'ns gehad, toen had ik slechte kabels, en als ik dan m'n wah (Aria) aanzette kreeg ik studio Frankrijk uit m'n versterker. Ik heb nu een goede wah (Dunlop), en ik heb er geen problemen meer mee.
Hele verbetering toch ???Citaat:
Op 2001-11-05 08:22, schreef Dila:
whaaaahaaaa ik had t ook een keer toen kwam er britney spears door heen altijd fijn als je net nirvana aan t spelen bent hahahahahahaa
jazeker
in die tijd had ik geen effecten op mijn amp geloof alleen 1 delay(voor solos)Citaat:
Op 2001-11-05 12:20, schreef Anavrin:
Wat voor een Wahpedaal heb je? Ik heb dat namelijk ook wel 'ns gehad, toen had ik slechte kabels, en als ik dan m'n wah (Aria) aanzette kreeg ik studio Frankrijk uit m'n versterker. Ik heb nu een goede wah (Dunlop), en ik heb er geen problemen meer mee.
ik wist niet dat jullie allemaal zulke grote britney spears fans waren?? :grin: :grin: :grin:
Het is meer dat ik nirvana gewoon compleet waardeloos vindCitaat:
Op 2001-11-05 14:51, schreef Dila:
ik wist niet dat jullie allemaal zulke grote britney spears fans waren?? :grin: :grin: :grin:
wah's staan erom bekend ( radio gevoeligheid) en meestal heb je het met een scheur aan of die nou in je combo zit of uit een pedaaltje komt veel erger ik denk omdat de gain hoger is en dan is je signaal gevoeliger ofzo...
laten we maar niet weer ruzie over nirvana gaan maken :razz:
He jammer, ik had er net weer zin in :grin: :grin: :grin:
Maareh.... ik vind Britney wel lekkerder om naar te kijken dan naar Nirvana. Maar dat zal jij vast wel anders vinden he.....