De grap is dat de Loboga versies een stuk duurder zijn dan de Fame versies!
Printable View
Het is inderdaad echt de tijd van die nieuwe, leuke kleine buizenbakkies voor weinig €..
Geweldig toch??
vind ik niet gek, maar als je die dingen per volle container inkoopt krijg je denk ik zeer veel kortingCitaat:
Ziet er goed uit! Tenminste, de binnenkant dan. Het komt dus uit Polen, en is het alleen in Duitsland verkrijgbaar? Of weet iemand of het hier ook verkrijgbaar is?
Het lijkt mij dat het wel van redelijke kwaliteit is. De prijzen zijn laag denk omdat alles daar goedkoop is vergeleken met het westen.
Check dit ook: http://www.ranguitars.com, custom made gitaren van goede kwaliteit voor echt scherpe prijzen. Deathmetalband Decapitated speelt ermee. Ik bedoel hiermee dat als het zo met die gitaren is die versterkers misschien ook wel van goede kwaliteit zijn.
Niks mis met Polen, die lui werken keihard en doen de dingen die ze doen goed. Heb wel respect voor die lui, ondanks dat mensen hier roepen dat ze hier ons werk inpikken. Moeten wij maar gewoon onze prijzen aanpassen. Alles is hier gewoon veel te duur. Aight dat is een andere discussie, maar ik geloof dat uit Polen wel goede shit komt.
M'n ma had een keer een Poolse klusjesman ingehuurd en die gast werkte keihard zat niet te ouwehoeren en kon alles en deed alles supernetjes. Respect.
Ben alleen bang dat als de economie daar aantrekt het afgelopen is met die scherpe prijzen.
@NegK3: Modbakkies? Ik denk eerder dat jij er eerder naar kan kijken om te leren hoe je netjes een buizenversterkertje bouwt haha
omg wat een lelijke gitaren zijn dat zeg, exacte kopieen maar dan net niet zeg maar....
Je kunt ze dus bij Musicstore Koeln bestellen, die verstuurt ook naar Nederland. Maar volgens mij is Fame het huismerk van die tent, dus zul je het niet in andere winkels tegenkomen. Niet in Nederland, maar ook niet in Duitsland.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo
Dat Laboga heb ik ook nog nergens gezien, ook niet in Duitse online winkels.
Keulen dus. Lijkt me wel de moeite. (voor die 4x12 kasten voor dat jongerencentrum weetjewel)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Thanx voor de info
Tsja smaken verschillen. BC Rich gitaren vind ik weer eigenlijk tien keer lelijker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
En ik denk dat dit merk kwalitatief veel beter is dan de 'echte' merken voor dezelfde prijs. Ik heb liever zo'n Explorer dan een Epiphone.
Net niet? Schaller tuners, EMG Pickups, mahoniehouten kasten, volgens mij echtwel goeie shit. Mijn Basswood Ibanez crapgitaar met shitty Dimarzio elementen en opgeschroefde neck was volgens mij nog duurder... Maarja ik heb wel een echte Ibanez...
Heb je de Fame gitaren al bij Musicstore gezien? Héhé, Gibson custom shop aan 1/5 van de prijs! Ik ga er direct bijzeggen dat ik er NIET op gespeeld heb. Maar de afwerking van gitaren van 700 euro was wel hééél mooi. Natuurlijk, voor die prijs doet Iba het ook netjes.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
Hoi!
De Amps zijn gemaakt door Yerasov. Das een fabricant uit Rusland.
www.yerasov.ru
http://www.yerasov.ru/PDF/gta40m2.pdf - dit is het layout van de 40 watt amp. De 15 is alleen de kleinere versie (volgens de website)
Ik kan die gewoon niet lezen, het zegt ook niks over de componenten die erin verbouwd zijn maar misschien kan daar iemand van jullie iets mee.
Ik denk er ook nog over na eentje te kopen, maarja of 40 watt of 15 weet ik ook nog niet....misschien heeft hem al iemand en kan daar iets over zeggen....
Groetjes
Phil