Een schriftelijke kursus gitaar of basgitaar gaat NOOIT werken, niet doen dus.
Printable View
Een schriftelijke kursus gitaar of basgitaar gaat NOOIT werken, niet doen dus.
het was niet van iemand die ik ken, men vader kende toevallig zijn ouders maar ook niet heel goed ofzo..... maar om dan al korting te geven=], gewoon een eerlijke bassist :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystic
Ook belangrijk, een leraar kan zich aan jou aanpassen, kan jou bepaalde dingen leren als je daar om vraagt, bij die cursus dus niet.
Inderdaad. Een leraar houdt rekening met jouw kwaliteiten. Als je sneller gaat wordt je niet opgehouden. Ik was klaar met een jaar priveles.
Ok, maar punt is, als ik die leraar neem (lol) kan ik maar 2 keer in de maand oefenen, anders gaat mijn geld er wel heel snel door
Die LOI cursus kan ik oefenen wanneer ik maar wil...
ow....oefen jij alleen als de leraar erbij is? Dan zul je uiteindelijk net zo goed worden als ik! Ook niet dus.....
Een leraar geeft je natuurlijk materiaal mee waar je mee aan de slag kan. Het verschil zit hem erin dat hij je bij kan sturen als je de foute kant uit gaat.
(zegt een bassist die nooit les heeft gehad en altijd veels te weinig oefent)
Grtz
Wepp
Goed punt...:P
Oefenen doe je natuurlijk iedere dag (iig zoveel mogelijk). Zeker als je als ik een hoop geld uitgeeft aan een bevoegde (conservatorium afgestudeerde) docent. Anders zal je ontwikkeling dusdanig langzaam verlopen dat op een gegeven moment het lesgeven voor een docent ook niet meer te doen is. Het is mij weleens overkomen dat ik zelf leerlingen weg heb moeten sturen omdat ze voor het instrument toch niet gemotiveerd waren en hun (vrije) tijd liever vulden met voetballen, zwemmen paardrijden hockey etc.
Moet je uiteraard zelf weten maarrrr.... Oefenen tijdens de les of een uurtje voordat je naar les gaat, daar leer je natuurlijk HELEMAAL NIETS van.
Mijn motivatie voor het wegsturen was dan even simpel: Zonde van jouw centjes en mijn tijd!
ok, maar als ik dus laten we zeggen 2 halve uren per maand les heb, en thuis elke dag ook nog n half uurtje aanklooi zou het goed te doen moeten zijn???
ja joh, gewoon elke dag pingelen, maak van dat halve uurtje een uur en dan komt het helemaal goed, na een tijdje wordt je wat beter en begin je de smaak te pakken te krijgen en wil je misschien nog wel langer spelen :BCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystic