Nogmaals over Stagg: je vrienden zitten fout (hebben ze zelf toevallig een stagg gitaar?).
Dan moet ik erbij zeggen dat ik die stagg SG-kopie die je liet zien, ook nog eens lelijk vind, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Printable View
Nogmaals over Stagg: je vrienden zitten fout (hebben ze zelf toevallig een stagg gitaar?).
Dan moet ik erbij zeggen dat ik die stagg SG-kopie die je liet zien, ook nog eens lelijk vind, maar da's persoonlijk natuurlijk.
misschien een ibanez sz 320. Kost tss de 350-400 euro denk ik.
http://www.ibanez.com/guitars/guitar...=SZ320&color=0
dat je dat een merk durft te noemen, das je reinste teringzooiCitaat:
Maarehh. Die Stagg dus niet doen en dan gewoon een beter merk nemen.
ja mag t IETS subtieler zeggen hoor....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
edit: sorry, sorry. nu ik er over nadenk. je kan t niet subtieler zeggen.
@ topicstarter: wat zie jij onder 'garantie" bij gitaren? oeps gebroken hals, hup nieuwe? oh, gebroken brug, nieuwe? lijkt me stug. niet 2ehands kopen is jezelf bestelen, werkelijk waar. als je 2ehands koopt zijn de kinderziektes vaak al uit de gitaar. en wil je de gitaar niet meer, dan verkoop je m weer door, vaak met weinig verlies, en heb je een heel goeie deal, dan verkoop je m met winst door (bv discontinued models die zeer geliefd zijn ofzo...).
ik las 600 euro als budget? dan is t simpel. een ibanes sz320 (zo heet ie toch..) op de 2ehands markt, een epi valve junior met daarvoor een tubescreamer. kan je echt alle kanten op, en heppie voor thuis een buizenbakkie die vol open kan zonder dat je ramen eruit trillen, en een fijne gitaar. ik zou zelf NOOIT aan multieffecten gaan. echt NOOIT. dat is pas zonde van je geld. vin dik dan.
Hey "Metalmaster", wat voor metal vind je vet dan?
Trouwens, metal kun je toch beter op een Les Paul spelen dan op een SG? Het geluid van een SG is toch veel scheller dan dat van een Les Paul?
Gouden tip: Stagg is KUT
Metal is meer sg hoor ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Kijk maar eens na de wat zwaadere metalbands-->sg modellen...Les Paul is meer gewoon Rock en hard Rock.Metal is gewoon SG en superstrat ;)
zoveel SGs zie ik niet hoor in de scene. wel veel Vipers bij de wat modernere bands.
Ik denk toch dat de superstrats overheerschen
Viper..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door idno
Ah en wat voorn model is de viper? goed kijken na de vorm aub ;)
Wat je nu zegt is echt bullshit....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Les Paul kan ook makkelijk voor metal, ik was laatst bij een grindcoreconcert. Enorme bak teringherrie dus ben ik maar de gitaristen gaan bestuderen. Zeker een sg EN een les paul aanwezig.
Als je wil kun je met beide een bak kutherrie maken.