Oftewel in het Nederlands: Klaar is Kees.
Printable View
Oftewel in het Nederlands: Klaar is Kees.
jup!
:punk:.........
precies, klaar is kees...
maare, is kees niet meer een standaard naam dan bob? als ik aan standaard namen denk, denk ik meer aan namen die in slechte grappen voor komen ;) zoals:
kees
yoep
jaap
en niet te vergeten: jantje
zouden er nog veel kinderen jantje worden genoemd? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
in twente en salland noemen ze al hun kut kinderen Martin, daarom mijn naam :D. Bob is hier een elite naam
bij ons heten alle kut kinderen wesley, en ricardo, en de kut meisjes heten prescilla, beverly, naja, meestal dan, ik geloof best dat er ook heel aardige mensen zijn met die naam :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
Dus jullie hebben kinderen en meisjes? :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Das de leeftijd joh, komt vanzelf goed ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
hahaha ja ik dacht eerder ook dat er jongens en kinderen waren :O tot ik er achter kwam dat er dingen zijn met borsten :D en nu ben ik van die dingen helemaal fan :D WOEI :D.
deryck, met een operatie valt dat zo te regelen hoor ;)