leuk al die krantjes in de gaten houden, maar elke folder hiero bevat wel een "zet en drukfouten voorbehouden" boodschapje.
Iig heb jij er nu mazzel van. Wel mooi dat Tobacco-burst.
Printable View
leuk al die krantjes in de gaten houden, maar elke folder hiero bevat wel een "zet en drukfouten voorbehouden" boodschapje.
Iig heb jij er nu mazzel van. Wel mooi dat Tobacco-burst.
Cool voor je ...
maar bij de krant hoeft hij het niet te declareren denk ik,
tenzij de drukproef anders is dan de eind druk.
( wat ik wel uitmaak uit je verhaal )
verder wat Anavrin zegt, zet en drukfouten voorbehouden..
maar is het niet zo dat je het in je advertentie moet zetten ?
om de donder wel, als je iets voor een prijs aanbiedt dan moet je hem daar ook voor verkopen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierz
een grote winkelketen (v&d geloof ik) is daarmee door schade en schande wijs geworden ergens in de 60er jaren die adverteerden alles voor een appel en een ei en geen prijzen erbij gezet.
dus mensen kwamen naar de winkel met een appel en een ei en zochten iets duurs uit.
de winkel wilde er niks van weten natuurlijk, het werd zelfs een rechtszaak die verloren werd door de winkel.
als er ergens in het krantje staat drukfouten voorbehouden dan heeft de klant geen poot om op te staan, en krijgt de winkelier ook niks terug van het lokale sufferdje.
maar mooie gitaar voor weing geld, waar heb je hem gekocht in harlingen?
Ja dat klopt, dat vaerhaal van die appel en ei kan ik me ook nog herinneren ja. Dat was cool ja lol
Hallo luitjes websait onlein : http://members.home.nl/fmunniksma/RW/RWLP.htm
Ik moet wel zeggen dat ik de beste eruit heb gepakt, er vielen een paar al af op het fretwerk en de hals(bol getrokken). Ik hield 2 over, de 1e plugde ik in, klonk electrisch echt nergens naar. De 2e klonk wel, heb ik dus gekocht. Hij is ook niet overdreven zwaar voor een LP, groot voordeel. Elementen zijn wederom microfonisch. Ik heb er nu Tokai(Gotoh?) op, is wat te lief, SD is duur dus idd misschien GFS, bedankt voor de tip.
Gefeliciteerd Frekie!
ps: heeft ie nog meer die voor €99 weg mogen?
GFS is zeker aan te raden! Niet te duur en een supersnelle service (bij mij althans).
:cool:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
O nog ff een hilarische tip: schuur de achterkant van de hals op met zo'n groen/geel keukenschuursponsje. Ben je dat geplak van die lak meteen kwijt. Wel ietwat voorzichtig want die laklaag is wat dunnetjes .
Zo zie je maar weer, het ligt er maar net aan welk (scheel) chineesje de gitaar in elkaar knutselt. Die burst is ook weer anders dan op mijn Richwoodje:
http://members.chello.nl/ebosch1/lespaul1.jpg
We houden 't in de gaten... ik ben ook benieuwd! Dan wil ik er ook wel één :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treeb
Dat zijn de mooiere deals, gefeliciteerd :)