dan heb ik nog liever de clean ZONDER MT-2, dat ding zuigt wel wat tone. :cry:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
Printable View
dan heb ik nog liever de clean ZONDER MT-2, dat ding zuigt wel wat tone. :cry:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
bwa, ik vind dat tonesuck gedoe bij die boss pedaaltjes nog goed meevallen.
Wat een gemekker weer:
het gaat hier om een bericht van V!N over het modden van een mt-2 zodat er wel muziek uit te halen valt.
De soundsamples zijn NIET van hetgeen vanwat er gemod wordt, dus dat is geen relevant vergelijkings materiaal (Neg K3).
Dus, pak je mt-2, mod hem, maak soundclips. doe je dat niet (zoals ik, ik heb nooit de fout begaan eentje te kopen), hou dan je kop te zeuren als je niets zinnigs te zeggen hebt.
volgens mij snap ik niet helemaal wat je bedoelt? 'de soundsamples zijn niet van hetgeen vanwat er gemod wordt?'... volgens mij juist welCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
dat bepaal ik altijd zelf nog wel denk ik.Citaat:
Dus, pak je mt-2, mod hem, maak soundclips. doe je dat niet (zoals ik, ik heb nooit de fout begaan eentje te kopen), hou dan je kop te zeuren als je niets zinnigs te zeggen hebt.
jij zit nu te kloten met definities/doelstellingen van fora en dringt je eigen waarden (en normen) daarover op aan anderen.
wat mij betreft zijn forums nergens anders voor dan gezeur en het trachten daar info uit te trekken.
maar wat nielsje wél gelijk in heeft vind ik dat in dit topic weer zo gemiep wordt van oh de metal zone klinkt zo kut, hij klinkt beter uit, oh het is zon tonesucker etc etc etc. En daar is dit topic niet voor bedoelt, als je er problemen mee hebt dan gebruik je hem niet, koop je hem niet of hou je er niet mee bezig. Er zijn wel mensen die dat ding leuk vinden, dat blijkt ook maar dat het nog steeds goed word verkocht, dus RELEVANT ontopic: wat zijn muse condensatoren ?
:o Misschien moet je het eens wat rustiger aan doen man?! :-? Ook niet iedereen kan zo slim als jij ( :roll: ) zijn, ik heb er wel een gekocht... toen was ik nog een beginnend gitarist (nou nog volgens mij maar goed) en kende ik verder niks van pedalen. De MT-2 is gewoon een pedaaltje dat veel mogelijkheden biedt voor relatief weinig geld. Klaar uit... BTW, hij zuigt wel tone, niet gigantisch maar toch wel iets.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
En dan nog wat, ik heb niet de mogelijkheid om soundclips te maken DUS moet ik met kop maar houden? :???:
@V!N... wat is er eigenlijk boutique aan?? Met andere woorden, wat houdt boutique precies in?? :)
[quote="Fumi SGMisschien moet je het eens wat rustiger aan doen man?! :-? Ook niet iedereen kan zo slim als jij ( :roll: ) zijn, [/quote]
Misschien een beter idee als je mods had aangedragen die die veronderstelde, overschatte en hoog modieuze toon suk zouden tegen gaan. Alléén maar roepen dat het ding toon sukt is in de context van dit topic nogal irrelevant.
wtf.. nou ff in het Nederlands? :roll:
Maar goed, laten we dit topic niet naar de klote helpen. Iemand al wat geprobeerd??
dat is toch nederlands of woon ik in een ander land dan jij?
ik heb trouwens wel een lijp idee voor een modificatie voor een echt brute metal sound Metalzone mod door lennart