Thanks! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
Ik volg trouwens ook lessen, maar die heb ik niet in de vakantie en ik wil toch wat leren, vandaar koella :wink:
Printable View
Thanks! :DCitaat:
Ik volg trouwens ook lessen, maar die heb ik niet in de vakantie en ik wil toch wat leren, vandaar koella :wink:
Weet jij misschien waar ik dat boek van Zakk Wylde kan krijgen??Citaat:
Oh trouwens, moet ik daar noten voor kunnen lezen want dat wil ik niet :razz:
Ik kan m ook niet vinden op internet, dus als je m wil hebben gewoon kopen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilitev
Nee, staat allemaal in tabs, pentatonic hardcore weet ik niet zker maar het lijkt me wel dat dat in tabs staat, zit ook een vid bij.. die kan je misschien eerst downloaden om te kijken of het wat is en daarna kopen met de tabs erbij :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Lol, ik bedoelde dus ook waar ik die kan kopen :razz:Citaat:
Als je schrijver+titel+uitgever hebt kun je het boek in een muziekwinkel bestellen, maar ook in iedere gewone kantoorboekhandel.
Trouwens, het isbn nummer is ook voldoende.
Misschien weet Wicked de uitgever van zakk wylde
De uitgever van stetina is Hal Leonard.
Het ISBN nummer van leadguitar Deel I is: 0-7935-1097-x
Sorry, deel II heb ik ff niet.
Eh..doe ik het zo weer een beetje goed Roy ? :)
TOP!! 8-)
Je kunt het dus wel... :-D
He wil even reageren op de zielige mensen die zeuren over het niet nemen van lessen, en die hun kennis niet willen delen. De meest beste gitaristen worden niet gevormd door het volgen van lessen. Oefening en aanleg is het sleutelwoord. Heb alles zelf geleerd veel spelen met mensne in ook belangrijk kijk naar slash.
Ik wil even reageren op de persoon die in zijn/haar eerste post hier mensen uit loopt te maken voor zielig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rock n roll speed whore
Jij hebt niet alles zelf geleerd. Het leren spelen via internet-lessen is ook een vorm van les volgen. Je hebt opgezocht hoe anderen het doen (op internet en door het spelen met anderen) en daar leer je van. Net zoals je doet bij het nemen van lessen.
In alle gevallen: niets mis mee.
[EDIT]
Heb goede ervaringen met de Stetina serie!
[/EDIT]
stetina kan je gewoon halen via bol.com (mag dat gezegd worden?) NIW zakk misschien ook wel??