Waar? Ik heb me kapotgezocht... :|Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falcovanhoorn
Printable View
Waar? Ik heb me kapotgezocht... :|Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falcovanhoorn
Een sympatieke serie van topics, Bert, waar, zo te zien hier, veel behoefte aan is. Echter, voordat iemand overgaat tot de aanschaf van een bepaald merk moet ie eerst bepalen welke TYPE gitaar ie wil hebben, en voor beginners is die vraag veel moeilijker.
Anyway, mijn tip, voor telecaster: Rockinger
Voor metal guitaren zou ik het niet weten.:-D :-D
Ibanez Artcore series, zijn stuk voor stuk zeer goede (semi)hollowbodies
Epiphone ES335 DOT
G&L Tribute (alleen van gehoord dat die erg goed zijn, geen eigen ervaring)
even gekeken op de site van rockinger (www.rockinger.com)
vette gitaren vooral die telecasters met binding
Sorry, ik heb zelf nog nooit gemod en heb daar dan dus ook erg weinig verstand van. Maar aangezien er gewoon 2 humbuckers inzitten (vrij standaard uiteraard) denk ik dat die wel vrij goed te vervangen zijn. Verder zul je denk ik bij andere forum-bezoekers moeten zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LIGNUMdrummerke
Peavey Wolfgang special QT
nog een tip, als jullie de stijlen erbij zetten. Ik weet wel ongeveer welke gitaren voor welke stijlen gebruikt worden, maar de meeste mensen die (en zeker bij de gitaren tot 500 euro) hier komen met vragen over welke gitaren ze moeten kopen weten dat niet. Ook wordt het anders voor beginners een hele lange lijst met gitaren, waardoor ze door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Als de stijlen waarvoor de gitaar geschikt is erbij staan kan men een stuk makkelijker filteren.
zelf geen ervaring mee, maar misschien de dean vendetta 4.0 voor €399,- bij feedback (zit er zelf ook stiekem wel een beetje naar te kijken).
de London city comet 1, voor €260 bij de american guitar store! Ik ga er dinsdag een kopen..... :-D :-D :-D
Tim
@ Tim, zeker kopen!!! LC's zijn geweldige gitaren
daarom raad ik iedereen die een goedkope strat wil ook een London City Spitfire II aan. Echt superdingen.
Stijl: alles behalve metal eigenlijk
en voor dat metal heb je dan de hurricane serie weer