En zijn BTW berekening klopt volgens mij niet. Hij hanteerd de BTW van het land van ontvangst. Dat is onjuist. Dit is overigens wel gunstiger voor de meeste landen. Duitsland hanteert 16% i.t.t. NL (19%) en Belgie (21%).
Nico
Printable View
En zijn BTW berekening klopt volgens mij niet. Hij hanteerd de BTW van het land van ontvangst. Dat is onjuist. Dit is overigens wel gunstiger voor de meeste landen. Duitsland hanteert 16% i.t.t. NL (19%) en Belgie (21%).
Nico
Op deze link staat iets over de leverdtijdCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fumi SG
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-174130.html
Nico
Oh? Ik dacht dat hij je ex. BTW hoort te leveren en dat je hier de BTW afrekent?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicoverduin
Marc
Alleen tussen bedrijven onderling is er sprake van de zgn. intra-commutataire leveringen en wordt de BTW in het land van het bedrijf zelf afgerekend. Aan particulieren moet altijd BTW worden doorbelast.
Voor bedrijven en particulieren buiten de EU hoeft nimmer BTW berekend te worden. Wel moet aangetoond worden dat de zending daadwerkelijk de EU heeft verlaten.
nico
wat betekend al dat gelul nou :D
zijn ze hier goedkoper of duurder(en hoeveel procent dan?)?
enne, nico, ik heb dat black on green gezine, maar van zo'n klein plaatje krijg ik geen goede indruk, heb je een plaatje van een groter stuk black on green of een foto van een kast oid met ongeveer dezelfde kleur?
1) al dat gelul :-D :-D :-D betekent dat je in ieder geval voor 3% geflest wordt.
2) Nope geen grote stuk.
Nico
3% is niks man....Citaat:
3 euro... zo'n schooier ben ik ook niet.
Maar dat groene spul van jou zal ik dan wel een keer bestellen als ik het nodig heb. Je bent zelfs 2 euro goedkoper dan duitsland :D
(Haal ik het verschil zelfs bijna terug :D ).
Verzendkosten zijn ook lager. Maar als jij graag 3 euro teveel wilt betalen, wil ik speciaal voor jou wel de prijs met 3 euro verhogen hoor :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
groetjes
Nico
Wordt hier gehandeld?Citaat:
:-D
Ok, de kast zit in elkaar en als ik weer geld heb word het tolex besteld.
Maar aangezien de greenback verkocht is zal dat niet lang duren.
(zaken Nico :D :D :D :D :D )