Ik bedoel het goed maar ik vind het een van de lelijkste gitaren die ik ooit heb gezien. Sorry.
Printable View
Ik bedoel het goed maar ik vind het een van de lelijkste gitaren die ik ooit heb gezien. Sorry.
Verschrikkelijk vage vorm maar het heeft wel wat
De twee felle punten die fier uit de gewelfde body steken, en dit alles in een erotiserend rood... *zucht*
:roll:
PS: Nog niet binnen trouwens...
Yup, gitaar staat op Schiphol en verzender heeft een lagere waarde opgegeven dus dat scheelt al. Van de week ophalen, ben benieuwd...
Apart geval :o hehe cool.
Je had vroeger (sprak opa :cool: ) in de Guitar Player een column getitled Off the Wall van een zekere Teisco Del Rey(pseudoniem). Aan de ene kant snap ik de appeal van dit soort gitaren wel maar oeff 1000 euri vind ik wel veel geld voor een gitaar om aan de muur te hangen. Of spelen en klinken deze gitaren echt goed in vergelijking met modern spul? BTW leuke site Wietse!
De Spectrum 5 wordt in een artikel in de Vintage Guitar idd die waarde toegedaan. In datzelfde artikel wordt ook die dude aangehaald die als pseudoniem Teisco Del Rey had. Maar ik heb net de Price Guide van 2005 binnen en volgens dat boekwerkje is dat gitaartje wel wat minder waard.
En het zijn bespeelbare, goed klinkende gitaren. Ik treed op met de Teisco die ik nu heb en nog geen problemen gehad.
http://www.vintageguitar.com/brands/details.asp?ID=64
Ondertussen staat het spul al ruim een week op Schiphol bij de afdeling in- en uitklaring van TPG. Heb ze al 8.896.657.347 x gebeld maar er neemt niemand op. Alle benodigde paperassen zijn opgestuurd dus hopelijk bieden ze het spul binnen onafzienbare tijd aan... Anders moet ik maar even langsrijden.
de spectrum 5 wordt nog steeds gemaakt in japan en kost toch een kleine 1300 us $ , daar mag je toch wel een beetje kwaliteit voor verwachten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
net zoals de et-460 die wordt ook nog gemaakt en zit ook boven de 1000$ nieuw.
hier zie je ze weinig meer voor de thuis markt en de states.
vervelend, hoop voor je dat alles er goed mee is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic