-
well...big girl needs big apparatus :D
ik wil haar zeker uitproberen voor ik over ga tot aanschaf ...
gewicht zal op zich geen probleem zijn ...ik heb altijd lichamlijk zwaar werk gedaan naast school .. en ook nu doe ik lichamlijk best pittig werk ..dus de spieren om te dragen zijn zeker aanwezig
en met 1 meter 80 en mijn bouw ...zal het zeker ik en mijn bas zijn en niet mijn bas en ik :lol:
het enige is balans en de breedte van de hals ...want ik heb dan we geen minihandjes ...maar kolenschoppen zijn het nu ook weer niet
maar ach ...eerst "tart" maar een nieuw baasje zien te regelen
want die dame en ik gaan gewoon niet samen (sorry ...alle bassen zijn bij mij vrouwelijk...geen idee waarom..)
-
en breezah(ik kan het niet eens op zijn breezahs spellen moet je nagaan )
ben ik ook erg allergisch voor....
net als dweilen krijg ik dara ontzettende jeuk van :o
-
Maar wat voor bas heb je nu dan?
En ik heb ook geen kolenschoppen, maar ik red het ook wel op een jazz bass, en die heeft nou ook niet een korte hals.
-
ik loop nu naar boven om te kijken welk type het is ...
tis gewoon erg ...ik erger me zo aan dat dingetje dat ik dat niet eens weet :oops:
-
het is het GSR 190 JU-TR starterspakket...(Ibanez)
ik heb het nu 3 maanden ...gekocht omdat ik niet wist of ik het zou kunnen .....heb mijn hart nu helemaal verloren aan het basspelen ...en ik ga door tot ik het kan zoals ik het wil kunnen
maar dan graag wel met materiaal waarmee het "klikt"
-
Hehe, ibanez soundgear spul is niet slecht, maar de jumpstart packs van iba zijn nou niet bepaald om over naar huis te schrijven nee. Als jij helemaal weg bent van de thunderbird, en je budget laat het toe zou ik m gewoon aanschaffen.
-
Tja, als je begint zou ik zeggen: Looks, Feel, Sound
Voor zij die al iets kunnen spelen: Feel, Looks, Sound
En voor de gevorderden: Sound, Feel, Looks
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niet op ieder gewenst moment jezelf druk kan maken over wat dan ook.
(voor mij nu: Feel, Sound, Looks)
Dus als die Thunderbird in jouw budget past. De juiste Feel heeft, de perfecte Looks in jouw ogen en de Sound overeenkomt met wat jij wil dan zou je er gewoon voor moeten gaan :)
-
For me: Looks, Sound, Feel. All at the same time.
-
het geluid...mentaal orgasme, is het enige wat mij te binnen schiet... :oops:
look...hihi...ik heb een stukje zitten kijken van een optreden waar ze bespeeld word...het enige wat ik zag was de TB
sja, nu de feel nog ...ik heb er wel eens 1 vast gehad ...maar dat was lang geleden en voor ik met basspelen ben begonnen ,,
maar als ze ook nog eens goed voelt(ze moet)
dan gaat er zeker zo een schoonheid komen..al moet ik er een jaar droge macaroni voor eten
oké ...ik lees dit nu dus terug ...ik klink een beetje obsessed met de tb volgens mij :oops:
-
Nogal ja, maar dat had ik ook vlak voordat ik een Fender Jazz Bass aanschafte, not too long ago.